کسب و کارها

تور نوروزی کیش ۱۴۰۱ چقدر هزینه دارد؟

جشن باستانی نوروز یکی از مناسبت‌های مهم برای مردم ایران زمین محسوب می‌شود و مردم هرساله عید باستانی نوروز را در کنار خانواده خود جشن می‌گیرند. تعطیلات سال نو فرصت خوبی است تا برای عوض کردن آب و هوا به مسافرت بروید. البته برنامه ریزی سفر خود را باید در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ انجام […]

جشن باستانی نوروز یکی از مناسبت‌های مهم برای مردم ایران زمین محسوب می‌شود و مردم هرساله عید باستانی نوروز را در کنار خانواده خود جشن می‌گیرند. تعطیلات سال نو فرصت خوبی است تا برای عوض کردن آب و هوا به مسافرت بروید. البته برنامه ریزی سفر خود را باید در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ انجام دهید. چرا که در غیر این صورت به دلیل هجوم مسافران نمی‌توانید از امکانات خوبی در هنگام سفر بهره مند شوید. 

یکی از پرطرفدارترین سفر‌های داخلی، سفر به کیش  با تور نوروزی ۱۴۰۱ است. چرا که جزیره کیش به عنوان یکی از محبوب‌‎ترین جزیره‌های ایران برای مسافرت‌های عید در سال‌های اخیر شناخته شده است و هر ساله نیز بر تعداد مسافران تور نوروزی کیش افزوده می‌شود.

به دلیل وجود هتل‌های زیبا و متنوع و ساعات پرواز متفاوت، رزرو تور نوروزی کیش ۱۴۰۱ با قیمت‌ها و خدمات مختلف امکان پذیر است. از مهم ترین دغدغه‌های اکثر متقاضیان تور کیش، که این جزیره دیدنی را برای سفر نوروزی خود انتخاب کرده‌اند، دریافت خدمات مناسب با نازل ترین قیمت است. البته توجه داشته باشید که هر چه به فروردین ماه نزدیک می‌شویم قیمت تورها نیز افزایش پیدا می‌کنند.

اگر هزینه تور نوروزی کیش ۱۴۰۱ اولین و مهم ترین دغدغه شما برای سفر به این جزیره زیبا است، در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

قیمت تور نوروزی کیش ۱۴۰۱ چقدر است؟ 

قیمت تور کیش در فصل‌های مختلف سال متفاوت است. به شکلی که در اواخر اسفند ماه که به تعطیلات نوروزی نزدیک می‌شویم، قیمت تور کیش با توجه به اینکه تعداد مسافران در تعطیلات عید زیاد است، افزایش چشمگیری خواهد داشت. اما در فصل تابستان و با شروع گرما، هزینه تور کیش به شدت کاهش پیدا می‌کند.

البته قیمت تور کیش در فصل بهار امسال و بعد از چهاردهم فروردین حدود ۳۵ درصد نسبت به روزهای ابتدایی عید نوروز کاهش خواهد یافت. علاوه بر این، قیمت تور کیش نیز در خرداد ماه ۱۴۰۱ به دلیل شروع امتحانات مدارس یک روند نزولی را به همراه خواهد داشت که در این بازه زمانی می‌توانید با یک برنامه ریزی مناسب با هزینه‌ای مقرون به صرفه تور کیش را تجربه کنید.

در نتیجه، زمان و فصل سفر، نوع ایرلاین، رده هتل و خدماتی که آژانس ارائه می‌کند، همگی در تعیین قیمت تور کیش تاثیر به سزایی دارند. 

 

نحوه تعیین قیمت تور نوروزی کیش ۱۴۰۱ به چه شکل است؟ 

هزینه تور نوروزی کیش به دو عامل بلیط هواپیما کیش و هتل محل اقامت بستگی دارد. اغلب تورهای نوروزی کیش به صورت پکیج ارائه می‌شوند و نمی‌توانید زمان یا ایرلاین پرواز رفت و برگشت خود را تغییر دهید. 

در مورد هتل محل اقامت نیز باید در نظر داشته باشید که شما هر چقدر به مرکز شهر نزدیک ‌تر باشد، هزینه بیشتری برای اقامت در آن باید پرداخت کنید و اگر هتل شما از مرکز شهر دور باشد و یا حتی در حومه شهر قرار داشته باشد، هزینه اقامت شما مقدار قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

اختلاف قیمت تور نوروزی کیش با تور کیش در فصل‌های سال چقدر است؟ 

از آنجایی که افراد بسیاری برای خرید تور کیش در عید نوروز اقدام می‌کنند، تورهای نوروزی کیش اختلاف قیمت زیادی با تورهای کیش در دیگر فصل‌های سال دارند. این اختلاف قیمت ممکن است به یک میلیون تومان برسد. 

دلیل تفاوت قیمت تورهای نوروزی کیش افزایش قیمت پرواز تهران به کیش و هتل محل اقامت است. البته لازم به ذکر است که این اختلاف قیمت فقط به تورهای کیش مربوط نمی‌شود و حتی هزینه خورد و خوراک نیز در تعطیلات نوروز به شکل قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند.

دلیل تفاوت قیمت تورهای مشابه کیش در تعطیلات نوروز چیست؟ 

تفاوت قیمت تورهای مشابه نوروزی کیش به دو عامل خدمات تورهای گردشگری و سود آژانس‌های مسافرتی وابسته است. به شکلی که در یک تور نوروزی کیش ۱۴۰۱ خدمات رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما، رزرو هتل، گشت جزیره، بلیط تفریحات جزیره و ترانسفر فرودگاهی به شما ارائه می‌شود و در یک تور نوروزی کیش دیگر، خدمات رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما و رزرو هتل فقط به شما ارائه می‌شود و مطمئنا هزینه تور اول از هزینه تور دوم بیشتر است.

به صرفه‌ترین محل اقامت تورهای نوروزی کیش 

به صرفه‌ترین محل اقامت تور نوروزی کیش را تعداد نفرات مسافرین مشخص می‌کند. در صورتی که به صورت گروهی و با بیش از ۵ نفر سفر می‌کنید، هزینه اقامت شما در سوئیت به صرفه‌تر خواهد بود. اما اگر به تنهایی به کیش سفر می‌کنید و یا تعدادتان حداکثر ۴ نفر است، بهترین انتخاب شما می‌تواند هتل‌های ۳ یا ۴ ستاره جزیره کیش باشد.

معرفی بهترین هتل‌های کیش

بهترین هتل‌های کیش هرساله برنامه‌های متنوعی را برای گردشگران تورهای نوروزی آماده می‌کنند. در جزیره زیبا و چشم نواز کیش، هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیاری وجود دارد. انواع هتل‌های ۲ تا ۵ ستاره با توجه به بودجه شما برای تور کیش در نظر گرفته می‌شود و شما این امکان را دارید که سفری بی دردسر و متفاوتی را تجربه کنید. 

اگر در گذشته به جزیره کیش سفر کرده باشید، می‌دانید که میدان پردیس جزء اصلی ترین میدان‌های کیش برای خرید کردن است و بازارهای پردیس ۱ و ۲ و رستوران‌های مشهور و شناخته شده این جزیره در آن قرار گرفته است. در اطراف این میدان، بهترین هتل‌های ۴ ستاره و ۵ ستاره نظیر هتل کوروش، هتل لیلیوم، هتل مریم و… قرار دارند که گزینه‌هایی مناسبی برای اقامت در تعطیلات نوروز هستند.

 

اما در صورتی که جزء آن دسته از مسافرانی هستید که ترجیح می‌دهند تور نوروزی کیش ۱۴۰۱ خود را متفاوت تجربه کنند و در منطقه‌ای آرام سکونت داشته باشند، پیشنهاد می‌کنیم هتل مارینا یا هتل داریوش را انتخاب کنند. این هتل‌ها دارای ساحل و دریاچه اختصاصی هستند و بسیاری از تفریحات جزیره کیش را به صورت اختصاصی در اختیار شما قرار می‌دهند؛ در نتیجه نیاز نیست برای تفریح به اسکله تفریحی عمومی در جزیره بروید. از دیگر امتیازات این هتل‌ها می‌توان به امکانات مناسب و رستوران‌ها و بوفه‌های لوکس و متنوع اشاره کرد که همیشه طرفداران خاص خودشان را دارند.

چند شب اقامت برای تورهای نوروزی کیش مناسب است؟ 

به صرفه‌ترین مدت زمان اقامت در تور نوروزی کیش ۱۴۰۱، چهار شب است. چرا که اختلاف قیمت تورهای چهار شب نوروزی کیش نسبت به دیگر فصل‌های سال، حدود صد هزار تومان است. علاوه بر این، توجه داشته باشید که در ایام نوروز نمی‌توانید هتل‌های کیش را برای کمتر از ۳ شب رزرو کنید.

تورهای لحظه آخری نوروزی کیش ۱۴۰۱

تور لحظه آخری یا آفر تور مسافرتی، به تورهایی گفته می‌شود که در روزهای پایانی ثبت نام تور ارائه می‌شوند. معمولا بین ۱ تا ۲ روز مانده به اتمام تاریخ ثبت نام و اجرای تور آژانس‌های مسافرتی آفرهای باورنکردنی را به مشتریان خود ارائه می‌کنند.

بنابراین برای رزرو یا خرید بلیط کیش لحظه آخری باید همیشه آماده و چمدان به دست باشید. چرا که تورهای چارتر به این صورت است که آژانس مسافرتی سهمیه‌ای را برای تور نوروزی خود رزرو کرده است، اما ظرفیت آن تکمیل نشده است و به همین خاطر تور خود را با قیمتی بین ۱۰% تا ۵۰% پایین تر از قیمت واقعی آن ارائه می‌کند.

اگر برای سفر خود به دنبال تور چارتر نوروزی کیش ۱۴۰۱ هستید، باید تا روز سفر و یا حتی ساعاتی قبل از پرواز هواپیما کیش صبر کنید. اگر شانس خوبی داشته باشید، می‌توانید عازم سفری ارزان قیمت شوید. البته توجه داشته باشید که در فصل بهار و بخصوص تعطیلات نوروز تور لحظه آخری کیش به ندرت گذاشته می‌شود و توصیه می‌شود با برنامه ریزی قبلی سفر کنید تا بتوانید بهترین بهره را از سفرتان ببرید.