شرکت‌های هوش مصنوعی با دستورالعمل‌های جدیدی از طرف دولت آمریکا مواجه هستند

دولت آمریکا دستورالعمل‌های جدیدی را برای شرکت‌های هوش مصنوعی وضع کرده است. دستورات جدید مربوط به آموزش این فناوری بوده و بیشتر به افزایش استفاده از آن در مدارس دانشگاه‌ها و سازمان‌ها مربوط می‌شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق دستور قبلی رئیس جمهور دولت متحده در اکتبر ۲۰۲۳ دولت فدرال موظف […]

دولت آمریکا دستورالعمل‌های جدیدی را برای شرکت‌های هوش مصنوعی وضع کرده است. دستورات جدید مربوط به آموزش این فناوری بوده و بیشتر به افزایش استفاده از آن در مدارس دانشگاه‌ها و سازمان‌ها مربوط می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق دستور قبلی رئیس جمهور دولت متحده در اکتبر ۲۰۲۳ دولت فدرال موظف به تدوین دستورالعمل‌های مربوط به استفاده از هوش مصنوعی در سراسر کشور بوده است. همچنین در دستور مربوط به رئیس جمهور به اطمینان در مورد پیشرفته بودن فناوری هوش مصنوعی در ایالات متحده نسبت به کشورهای رقیب توصیه شده. همچنین باید از طریق این دستورالعمل‌ها تدابیری برای حفاظت در برابر سو استفاده از هوش مصنوعی ارائه شود.

طبق گفته بن بوکانان مشاور ویژه هوش مصنوعی در کاخ سفید دستور اجرایی جدید می‌تواند برای اقدامات مختلف در سراسر جهان نقشی تعیین کننده داشته باشد. از موارد کلیدی در این دستورالعمل می‌توان به وضع مقررات و حقوق شهروندی اشاره کرد که دولت همه آنها را در یک بازه ۹۰ روزه انجام داده است.

طبق بیانیه اخیر توسعه دهندگان سیستم‌های هوش مصنوعی موظف هستند نتایج مربوط به تست ایمنی را بیش از انتشار این سیستم‌ها به وزارت بازرگانی این کشور گزارش دهند. همچنین آنها باید به دولت در مورد زمان آموزش مدل‌های هوش مصنوعی پیشرفته با استفاده از پلتفرم‌های آنها توسط مشتریان خارجی گزارش دهند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال