هوش مصنوعی قادر به ایجاد نقل قول جعلی از افراد است

هوش مصنوعی قادر است از افراد عی نقل‌قول‌های جعلی ایجاد کند و حتی آن را منتشر کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هوش مصنوعی نسته است نقل‌قول‌های جعلی ایجاد کند در این وب سایت هایی وجود دارند که می‌توانند با سوء استفاده از این فناوری آینده وب را بسیار تاریک نشان دهند. […]

هوش مصنوعی قادر است از افراد عی نقل‌قول‌های جعلی ایجاد کند و حتی آن را منتشر کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هوش مصنوعی نسته است نقل‌قول‌های جعلی ایجاد کند در این وب سایت هایی وجود دارند که می‌توانند با سوء استفاده از این فناوری آینده وب را بسیار تاریک نشان دهند.

به نظر می‌رسد در اینترنت هزاران داستان منتشر شده توسط هوش مصنوعی وجود دارد که هیچ کدام از آنها از لینک پشتیبانی برای منابع برخوردار نیستند عکس های ارائه شده در آنها نیز همگی ناخوانا و یا عجیب و غریب به نظر می رسد و از هوش مصنوعی برای تولید آنها استفاده شده است.

اینها نشان دهنده علامت خطر است زیرا با بررسی های دقیق تر مشخص می‌شود این وب سایت ها دارای مطالب تولید شده با هوش مصنوعی است که همگی آن ها دارای اطلاعات نادرست مانند نقل قول های ساختگی بوده است که به افراد واقعی نسبت داده شده.

دکتر روبن بیز استاد هوش مصنوعی در دانشگاه کمبریج در این باره می گوید ربات ها ممکن است بتوانند احساسات را مانند انسان تقلید کنند اما هرگز نمی توانند آن را تجربه کنند. حتی نقل قولی از این استاد دانشگاه نیز با استفاده از هوش مصنوعی و به صورت غیر واقعی منتشر شده است. وی به فیوچریزم گفته است اگر چه نظرش با نظر هوش مصنوعی مخالف نیست اما هرگز چنین سخنانی را بیان نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال