هوش مصنوعی درگذشتگان را برای همیشه زنده نگه می دارد

دانشمندان رایانه معتقدند تا پایان سال جاری امکان بارگذاری خودآگاهی روی رایانه بوجود می آید. بدین ترتیب هوش مصنوعی می تواند درگذشتگان را برای همیشه پیش شما نگه دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک دانشمند رایانه که ایده خود را منتشر کرده است می گوید تا می توانید از اطرافیان مسن […]

دانشمندان رایانه معتقدند تا پایان سال جاری امکان بارگذاری خودآگاهی روی رایانه بوجود می آید. بدین ترتیب هوش مصنوعی می تواند درگذشتگان را برای همیشه پیش شما نگه دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک دانشمند رایانه که ایده خود را منتشر کرده است می گوید تا می توانید از اطرافیان مسن خود عکس و فیلم تهیه کنید. دکتر پراتیک دسای، موسس چندین استارتاپ هوش مصنوعی در سیلیکون ولی می گوید: در صورت وجود تصاویر و فیلم از افراد مسن به احتمال ۱۰۰ درصد می توان آنها را برای همیشه در کنار خود داشت.

دسای در سیستم خود مدعی است که با کمک هوش مصنوعی می توان افراد درگذشته را همانند آواتار در رایانه بازسازی و نگهداری کرد.

این فرایند دیجیتالی کردن از فیلم ها و تصاویر و کلیه اسناد شخص برای استفاده در هوش مصنوعی بهره می برد. بسیاری از دانشمندان معتقدند سرعت پیشرفت در هوش مصنوعی می تواند باعث آغاز عصر جدیدی فناوری شود. اما بسیاری از ذهن های جهان از جمله ایلان ماسک و ۱۰۰۰ رهبر فناوری دیگر خواستار توقف این فناوری شده اند. زیرا معتقدند فناوری هوش مصنوعی می توان باعث نابودی بشریت شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال