هوش مصنوعی دونالد ترامپ را برنده انتخابات ایالات متحده می‌داند

هوش مصنوعی میدجرنی که به عنوان یک مدل تولید کننده تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی در بین کاربران از محبوبیت بالایd برخوردار است می‌گوید اجازه دریافت درخواست‌های مربوط به تصویر رئیس جمهور آمریکا قبل از انتخابات را ندارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، انگجت از سرویس هوش مصنوعی میدجرنی درخواست کرده تا […]

هوش مصنوعی میدجرنی که به عنوان یک مدل تولید کننده تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی در بین کاربران از محبوبیت بالایd برخوردار است می‌گوید اجازه دریافت درخواست‌های مربوط به تصویر رئیس جمهور آمریکا قبل از انتخابات را ندارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، انگجت از سرویس هوش مصنوعی میدجرنی درخواست کرده تا تصویری مربوط به رئیس جمهور آینده ایالات متحده ایجاد کند این هوش مصنوعی نیز پس از این درخواست ۴ تصویر متفاوت از دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا به سبک‌های مختلف ایجاد کرد.

طبق این گزارش در زمان درخواست از این ابزار برای به تصویر کشیدن رئیس جمهور بعدی آمریکا هوش مصنوعی میدجرنی مجدداً تصاویر مربوط به ترامپ را ارائه کرد. زمانی که از این مدل هوش مصنوعی خواسته شد تا تصویر رئیس جمهور فعلی را بسازد تصاویر ایجاد شده مربوط به ترامپ و باراک اوباما رئیس جمهور سابق ایالات متحده بوده است.

طبق آزمایش‌های انجام شده سیستم محافظت به کار رفته در میدجرنی نمی‌تواند از ایجاد تصاویر مربوط به ترامپ و بایدن در آستانه انتخابات در این کشور جلوگیری کند. زیرا کاربران می‌توانند به راحتی این سیستم را دور زده و به رغم درخواست‌های متعدد مانند چت بات های دیگر تصاویری از ترامپ یا بایدن ایجاد کنند. مدیرعامل این شرکت به نام دیوید هلمز در یک جلسه در اوایل سال جاری به کاربران گفته بود اگرچه ساختن عکس‌های مربوط به ترامپ سرگرم کننده است بهتر است در طول انتخابات کمی کنار بکشیم.

هولمز یک ماه بعد بر اساس گزارش‌ها به کاربران اعلام کرد زمان آن رسیده کمی روی موارد مربوط به انتخابات دست گذاشته و اعتراف کرد در این موارد ایجاد اعتدال می‌تواند به نوعی سخت باشد. سال گذشته میدجرنی برای ایجاد تصاویر جعلی از پاپ مورد استفاده قرار گرفت که در فضای مجازی نیز منتشر شده بود. این موضوع باعث شد تا استفاده رایگان آزمایشی از این سرویس برای مدت کوتاهی متوقف شود. همچنین افراد برای استفاده از آن ملزم به پرداخت حداقل ۱۰ دلار در ماه شدند.