سرویس هوش مصنوعی که با افراد درگذشته تماس تصویری می گیرد

یک شرکت کره ای با کمک سرویس هوش مصنوعی امکان تماس تصویری با درگذشتگان را فراهم می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت کره ای Deep Brain AI سرویسی به نام Re;Memory عرضه کرده است که امکان صحبت با درگذشتگان را با کمک هوش مصنوعی فراهم می کند. این شرکت با ارائه […]

یک شرکت کره ای با کمک سرویس هوش مصنوعی امکان تماس تصویری با درگذشتگان را فراهم می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت کره ای Deep Brain AI سرویسی به نام Re;Memory عرضه کرده است که امکان صحبت با درگذشتگان را با کمک هوش مصنوعی فراهم می کند. این شرکت با ارائه انسان مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی صدا، چهره و حرکات افراد درگذشته را تقلید کرده و بدین ترتیب امکان صحبت با افرادی که مدت ها پیش درگذشته اند را فراهم می کند.

این شرکت کره ای تمام ویژگی های مورد نیاز هوش مصنوعی برای بازآفرینی چهره را روی پلتفرم خود اضافه کرده و به شکل یک سرویس پولی در اختیار کاربران قرار می دهد.

برای استفاده از این سیستم اطلاعات فرد درگذشته در اختیار گرفته شده و بعد یک پیش مصاحبه خصوصی در استودیوی خود انجام می دهد. در آنجا امکان مکالمه با عزیزان درگذشته وجود دارد. سپس با استفاده از فناوری این شرکت یک انسان هوش مصنوعی ایجاد می شود که توانایی بالایی در بخش های غیرکلامی مانند حالات چهره دارد. با کمک هوش مصنوعی مکالمه گر و فناوری تشخیص گفتار نیز مکالمات در لحظه ایجاد می شود.

در نهایت با پردازش این اطلاعات یک مکالمه ۳۰ دقیقه ای ندارم دیده میشود که در یک اتاق نشیمن و با یک نمایشگر ۴۰۰ اینچی نمایش داده خواهد شد. یک سیستم صوتی با کیفیت نیز باعث افزایش تجربه کاربری می شود. این شرکت کره ای برای این نوآوری برنده جایزه نمایشگاه CES2023 در بخش واقعیت مجازی و افزوده شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال