ایلان ماسک : در آینده هوش مصنوعی جایگزین هوش انسانی خواهد شد

گزارشی که در اوائل سال میلادی منتشر شد نشان میدهد تا سال 2030 حدود 36 میلیون شغل انسان با ربات جایگزین خواهد شد. و در آینده هوش مصنوعی جایگزین انسان خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Cnet، ایلان ماسک مدیر عامل شرکت های تسلا و اسپیس ایکس در […]

گزارشی که در اوائل سال میلادی منتشر شد نشان میدهد تا سال 2030 حدود 36 میلیون شغل انسان با ربات جایگزین خواهد شد. و در آینده هوش مصنوعی جایگزین انسان خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Cnet، ایلان ماسک مدیر عامل شرکت های تسلا و اسپیس ایکس در کنفرانس جهانی هوش مصنوعی مدعی شده است که هوش مصنوعی بسیار بالاتر از هوش انسانی است و این تفاوت را مانند تفاوت انسان و شامپانزه معرفی کرده است.

ایلان ماسک که در این کنفرانس در مصاحبه ای با مدیرعامل گروه علی بابا در شانگهای شرکت کرده بود گفت : هوش مصنوعی حتی از باهوش ترین انسانها نیز بالاتر است. و توانایی های هوش مصنوعی فراتر از آن چیزی است که عوام در ذهن خود متصور هستند.

وی در ارتباط با هوش مصنوعی و ارتباط آن با هوش انسانی در آینده ابراز نگرانی کرده و گفت : امیدواریم ربات ها دست دوستی به سمت انسان ها دراز کنند.

ایلان ماسک در مورد آینده شغل های امروزی و مفهوم آن در ارتباط با هوش مصنوعی گفت: در آینده مفهوم بسیاری از شغل ها تغییر خواهد کرد و دیگر شغلی برای انسان ها باقی نخواهد ماند. تنها شغل هایی که نیاز به خلاقیت و ارتباطات اجتماعی بیشتری دارند در امان هستند. در مقابل شغل هایی که به نیروی فیزیکی و ادراکی بالایی نیاز دارند در معرض جایگزینی توسط ربات ها قرار خواهند گرفت. وی همچنین به مردم توصیه کرد که به دنبال یادگیری علوم مهندسی، فیزیک، هنر و به طور کلی شغل هایی بروند که ارتباطات اجتماعی در بطن آنها قرار دارند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال