ابر آروان از حملات گسترده هکرها به زیرساخت پردازش ابری خود خبر داد

ابراروان صبح امروز اعلام کرد زیرساختهای پردازش ابری این شرکت در آسیا تک مورد حملات گسترده هکرها قرار گرفت. تیم فنی این شرکت از شب گذشته تاکنون تلاش داشته تا مشکل به وجود آمده را رفع کند. مدیران این شرکت اعلام کردند طی برآوردهای درنظرگرفته شده هیچ گونه نشت اطلاعاتی طی این حمله ها انجام […]

ابراروان صبح امروز اعلام کرد زیرساختهای پردازش ابری این شرکت در آسیا تک مورد حملات گسترده هکرها قرار گرفت. تیم فنی این شرکت از شب گذشته تاکنون تلاش داشته تا مشکل به وجود آمده را رفع کند. مدیران این شرکت اعلام کردند طی برآوردهای درنظرگرفته شده هیچ گونه نشت اطلاعاتی طی این حمله ها انجام نگرفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پویا پیرحسینلو مدیر عامل ابر آروان در صفحه شخصی خود در توئیتر اعلام کرد زیرساخت‌های این شرکت از شب گذشته مورد حملات هکرها قرار گرفت. به همین دلیل سرویس های مشتریان شرکت با اختلال‌های چند ساعت مواجه شدند. در حال حاضر دسترسی به دیتا سنتر شرکت قطع شده و برای جلوگیری از آسیب، تیم فنی شرکت در حال بررسی است.

پیرحسینلو اعلام کرد به دلیل حملات گسترده به زیرساخت پردازش در آسیاتک کلیه سرویس ها تا اطلاع رسانی قطع بوده و تیم فنی شرکت در حال بررسی و رفع مشکل هستند. وی از کسب و کارهای سرویس گیرنده خواست تا پلن Disaster Recovery  را فعال کنند. همچنین طی بررسی های اخیر مشخص شده این حملات با هدف حذف اطلاعات انجام گرفته و به همین دلیل هیچ اطلاعاتی از مشتریان نشت نکرده است.

مدیر عامل ابر آروان اختلالات مربوط به زیرساخت IaaS چند روز گذشته را نیز به همین حملات نسبت داده و اعلام کرد کلیه سرویس های CDN و DNS در این شرکت به دلیل داشتن شبکه مستقل مورد آسیب قرار نگرفته اند. طی اعلام پیرحسینلو کلیه اطلاعات مربوط به سرورهای ابری با استفاده از نسخه های پشتیبان بازیابی شده و این فرایند همچنان تا بازیابی کامل ادامه خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال