وان وب به عنوان رقیب استارلینک اولین منظومه ماهواره ای را تکمیل کرد

وان وب به عنوان دومین شرکت دارنده منظومه ماهواره ای در مدار زمین به زودی ارتئه اینترنت ماهواره ای را آغاز خواهد کرد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت وان وب آخرین محموله ماهواره های خود به تعداد ۳۶ عدد را از هند روانه مدار زمین کرد. بدین ترتیب اولین منظومه ماهواره […]

وان وب به عنوان دومین شرکت دارنده منظومه ماهواره ای در مدار زمین به زودی ارتئه اینترنت ماهواره ای را آغاز خواهد کرد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت وان وب آخرین محموله ماهواره های خود به تعداد ۳۶ عدد را از هند روانه مدار زمین کرد. بدین ترتیب اولین منظومه ماهواره ای این شکل در مجموع با ۶۱۶ ماهواره تکمیل شد. به گفته مدیرعامل این شرکت ماهواره های ارسالی برای ارائه اینترنت ماهواره ای مورد استفاده قرار خواهد گرفت. طبق گزارش منتشر شده توسط بلومبرگ، با پرتاب آخر وان وب اکنون این شرکت قصد دارد تا از ماه مه سرویس اینترنت ماهواره ای خود را در ۴۸ ایالت به مشتریان و کسب و کارهای کوچک ارایه کند.

نیل مسترسون، مدیرعامل وان وب می گوید این شرکت تلاش دارد تا تا پایان سال میلادی بتواند خدمات خود را بصورت جهانی ارائه کند. به گفته وی این شرکت در سال های اخیر با مشکلات ژئوپلیتیک بسیاری دست و پنجه نرم کرده و کارمندان آن نیز در این مسیر بسیار سخت بوده اند. در وب سایت است شرکت در این مورد آمده است: وان وب به دنبال دستیابی به هدف اجتماعی مهم در مسیر بهبود ارائه خدمات قرار دارد. استعدادهای فوق العاده در این شرکت بهمراه فرصت های تجاری جذاب قرار دارد و توسط سرمایه گذاران متعهد نیز حمایت می‌شود.

در حال حاضر دومین منظومه بزرگ ماهواره ای در اختیار وان وب قرار دارد. این شرکت اکنون به عنوان رقیب استارلینک محسوب میشود. البته تعداد ماهواره های این دو شرکت اختلاف بسیار دارد. به همین دلیل است که مدیر عامل وان وب با رد هرگونه رقابت با استارلینک گفته است حذف آنها سرویس دهی به کسب و کارها و مشتریان دولتی است در حالی که استارلینک با مصرف کنندگان عادی سرو کار دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال