ناسا برخورد هرگونه جرم غول پیکر فضایی به زمین در ماه بعد را تکذیب کرد

زمین می‌تواند به راحتی به حیات خود ادامه دهد. این خبر را ناسا در پاسخ به شایعات بی اساس اینترنتی مبنی بر این که جرم فضایی غول پیکری قاره‌ی آمریکا را هدف قرار گرفته است، منتشر کرد. شایعات پخش شده در اینترنت حاکی از این بودند که اجرام غول پیکر فضایی در اواخر ماه سپتامبر به منطقه‌ی […]

زمین می‌تواند به راحتی به حیات خود ادامه دهد. این خبر را ناسا در پاسخ به شایعات بی اساس اینترنتی مبنی بر این که جرم فضایی غول پیکری قاره‌ی آمریکا را هدف قرار گرفته است، منتشر کرد. شایعات پخش شده در اینترنت حاکی از این بودند که اجرام غول پیکر فضایی در اواخر ماه سپتامبر به منطقه‌ی پورتو ریکو قاره‌ی آمریکا برخورد کرده و بسیاری از این مناطق را نابود می‌کنند. حال ناسا مجبور به واکنش شده و به صورت رسمی اعلام کرده این تئوری کاملا بی اساس و بی منطق بوده و همچین چیزی رخ نخواهد داد.

ناسا این گونه در وبلاگ خبری رسمی خود نوشت:

” هیچ پایه‌ی علمی معتبری مبنی بر برخورد این اجرام وجود ندارد. اگر قرار به برخورد این اجرام به زمین تا ماه‌ آینده بود ما باید حتما نشانه‌هایی را از آن تاکنون می‌دیدیم که این طور نشده است. تا صد سال آینده احتمال این که هر گونه جرم فضایی به زمین برخورد کند کمتر از 0.1 درصد می‌باشد. باز هم اعلام می‌کنیم هیچ خطری و هیچ گونه جرم غول پیکر فضایی به زمین برخورد نخواهد کرد.

ناسا همچنین در گذشته اعلام کرده بود که شایعات مربوط به پایان زمین از جمله شایعه‌ی معروف 2012 همگی بی‌اساس هستند و زمین را فعلا هیچ خطری تهدید نمی‌کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال