ایسوس و انویدیا از اولین مانیتور دارای نرخ نوسازی ۵۰۰ هرتزی به صورت مشترک رونمایی کردند

اولین مانیتور دارای نرخ نوسازی ۵۰۰ هرتز طی همکاری ایسوس با انویدیا ساخته شده است. این مانیتور با نام ROG Swift 500 Hz می تواند مورد استفاده بازیکنان ورزش های الکترونیکی قرار بگیرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فناوری استفاده شده در این مانیتور از نوع G-SYNC است که می تواند سریع […]

اولین مانیتور دارای نرخ نوسازی ۵۰۰ هرتز طی همکاری ایسوس با انویدیا ساخته شده است. این مانیتور با نام ROG Swift 500 Hz می تواند مورد استفاده بازیکنان ورزش های الکترونیکی قرار بگیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فناوری استفاده شده در این مانیتور از نوع G-SYNC است که می تواند سریع ترین نرخ نوسازی را ارائه کند. مانیتور جدید ROG Swift دارای نرخ فرش ۵۰۰ است و می‌تواند فناوری 360 Hz G-SYNC را به بازیکنان ورزشی الکترونیک ارائه کند.

این مانیتور دارای یک پنل ۲۴ اینچی NT است که رزولوشن آن 1080P و با استفاده از کارت های گرافیک رده بالا قادر خواهد بود در هر ثانیه ۵۰۰ بار اطلاعات خود را به روز کند. مهم ترین ویژگی این محصول همان نرخ نوسازی آن است که روی این مانیتور اعمال شده است. از قابلیت های مانیتور ایسوس پشتیبانی از حالت G-Sync Esports و فناوری Reflex Analyzer است. پنل TNموجود در این مانیتور حداکثر وضوح حرکتی را نیز ارائه می کند. این فناوری می تواند تاخیر سرتاسری سیستم را هنگام استفاده از پردازشگر های گرافیکی جی فورس اندازه گیری کند.

این مانیتور دارای پایین ترین نرخ پاسخگویی است که می تواند در بازی های رقابتی مورد استفاده قرار بگیرد. هنوز قیمت و تاریخ عرضه این مانیتور مشخص نشده و تنها در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۲۲ به نمایش گذاشته شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال