ایسوس رسما از گوشی‌های هوشمند Zenfone 3، Zenfone 3 Deluxe و Zenfone 3 Ultra رونمایی کرد

شرکت ایسوس در نمایشگاه Computex 2016 از گوشی‌های هوشمند Zenfone 3، Zenfone 3 Deluxe وZenfone 3 Ultra خود رونمایی کرد. گوشی Asus ZenFone 3 ساده‎ترین مدل در بین این سه گوشی است . دارای یک بدنه با قاب آلومینیومی با محافظ صفحه نمایش 2.5 اینچی گوریلا گلس بر روی پنل های پشتی و جلویی است. […]

شرکت ایسوس در نمایشگاه Computex 2016 از گوشی‌های هوشمند Zenfone 3، Zenfone 3 Deluxe وZenfone 3 Ultra خود رونمایی کرد.

gsmarena_001

گوشی Asus ZenFone 3 ساده‎ترین مدل در بین این سه گوشی است . دارای یک بدنه با قاب آلومینیومی با محافظ صفحه نمایش 2.5 اینچی گوریلا گلس بر روی پنل های پشتی و جلویی است. در جلو یک صفحه‎ی نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی و فن‎آوری IPS+ با حداکثر میزان روشنایی 500 nits و نسبت 77.3 درصدی نمایشگر به بدنه دیده می‎شود.

Zenfone 3 هم‎چنین دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت به همراه فوکوس خودکار TriTech ایسوس است که نسل دوم فوکوس خودکار لیزری، فوکوس خودکار تشخیص فازی و فوکوس خودکار تشخیص کنتراست را برای دستیابی به فوکوسی در عرض 0.03 ثانیه، با هم ترکیب می‎کند.

این گوشی دارای چیپست اسنپ‎دراگون 625 کوالکام و 4 گیگابایت رم است. یک حسگر اثرانگشت نیز در پشت این گوشی دیده می‎شود.

gsmarena_002

ZenFone 3 Deluxe مدل پرچم‎دار به شمار می‎رود. دارای یک بدنه‎ی تمام فلزی است که خطوط آنتن روی آن مشخص نیست و لبه‎های آن 4.2 میلی‎متری است. ساخت آن حول یک نمایشگر 5.7 اینچی از نوع Super AMOLED با پوشش رنگی بیش از 100 درصد NTSC بوده و نسبت 79 درصدی نمایشگر به بدنه دیده می‎شود.

این گوشی دارای چیپست جدید اسنپ‎دراگون 820 با 6 گیگابایت رم است. در پشت آن یک دوربین 21 مگاپیکسلی از نوع سنسور IMX318 سونی با زاویه‎ی بازشدگی دیافراگم f2.0، پایدارسازی 4 محوری اپتیکال تصویر و قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 4K دیده می شود و همانند با ZenFone 3 دارای سیستم فوکوس‎ خودکار TriTech است.

ZenFone 3 Deluxe دارای یک پورت یو‎اس‎بی Type-C با پشتیبانی از فن‎آوری شارژ سریع 3.0 کوالکام است. این گوشی نیز در پشت خود یک حسگر اثرانگشت دارد. مورد آخر این‎که یک تک اسپیکر 5 آهن‎ربایی به همراه پشتیبانی از وضوح صوتی عالی (Hi-Res Audio) دیده می‎شود.

در نهایت به گوشی ZenFone 3 Ultra می‎رسیم که یک نمایشگر فوق‎العاده بزرگ 6.8 اینچی به همراه پشتیبانی از پوشش رنگی 95 درصدی NTSC دارد، نسبت نمایشگر به بدنه 79 درصد است و این گوشی از چیزی بهره می‎برد که ایسوس نام آن را فن‎آوری ویدئوی Tru2Life+ گذاشته که از یک پردازنده‎ی تصویر رده بالای نوع تلویزیون 4K UHD استفاده می‎کند.

gsmarena_003

ZenFone 3 Ultra نیز دارای دو اسپیکر 5 آهن‎ربایی به همراه پشتیبانی از وضوح صوتی بالا است و اولین گوشی به شمار می‎رود که دارای صدای محیطی مجازی 7.1 کاناله با هدفون‎ DTS است.

در پشت آن همان دوربین 23 مگاپیکسلی گوشی ZenFone 3 Deluxe قرار دارد. این فبلت مجهز به چیپست اسنپ‎دراگون 625 کوالکام و 4 گیگابایت رم بوده و باتری آن دارای ظرفیت 4600mAh با پشتیبانی از فن‎آوری شارژ سریع 3.0 است.

ZenFone 3 Ultra هم‎چنین می‎تواند با داشتن یک پورت خروجی 1.5 آمپری برق سایر دستگاه‎ها را شارژ کند. مورد آخر این‎که، یک سنسور اثرانگشت در جلوی این گوشی دیده می‎شود. تمامی این‎ها در یک بدنه‎ی تمام فلزی که در آن خطوط آنتن دیده نمی‎شوند، قرار گرفته‎اند.

قیمت این گوشی‎ها از 249 دلار برایZenfone 3 ، 499 دلار برای Zenfone 3 Deluxe و 479 دلار برای ZenFone 3 Ultra شروع می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال