ایسوس لیست دستگاه‌های خود را که به اندروید 6 مارشمالو به‌روزرسانی خواهند شد را منتشر کرد

حالا یک ماه از معرفی و انتشار رسمی اندروید 6.0 مارشمالو می‌گذرد و بسیاری از گوشی‌های هوشمند بازار به این سیستم‌عامل مجهز شده‌اند. افراد زیادی هستند که از محصولات سری نکسوس استفاده نمی‌کنند و همین موضوع باعث شده تا آنها منتظر اعلام زمان عرضه‌ی این سیستم‌عامل از سوی سازندگان باشند. پس از اعلام تاریخ‌های مختلفی […]

حالا یک ماه از معرفی و انتشار رسمی اندروید 6.0 مارشمالو می‌گذرد و بسیاری از گوشی‌های هوشمند بازار به این سیستم‌عامل مجهز شده‌اند. افراد زیادی هستند که از محصولات سری نکسوس استفاده نمی‌کنند و همین موضوع باعث شده تا آنها منتظر اعلام زمان عرضه‌ی این سیستم‌عامل از سوی سازندگان باشند. پس از اعلام تاریخ‌های مختلفی از سوی شرکت‌هایی همچون سامسونگ، ال‌جی، اچ‌تی‌سی و …، حالا ایسوس هم به جمع آنها پیوسته به صورت رسمی، مشخص کرده که کدام‌یک از گوشی‌های هوشمند این شرکت، اندروید 6.0 را دریافت خواهند کرد.

اینطور که ایسوس مشخص کرده، گوشی‌های هوشمند ZenFone 2، ZenFone 3 Deluxe/Special Edition، ZenFone 2 Laser، ZenFone Seilfie و PadFone S، اندروید 6.0 را به زودی دریافت خواهند کرد. البته هنوز مشخص نشده که زمان عرضه‌ی این سیستم‌عامل برای تمامی این دستگاه‌ها در یک تاریخ مشخص خواهد بود یا نه، اما مدیران ایسوس اذعان داشته‌اند که اندروید 6.0 به همراه ویژگی‌های بسیار خوبی که در اندروید 6.0 دیده می‌شود، در اختیار دارندگان این گوشی‌های هوشمند نیز قرار خواهد گرفت.

در مورد اینکه آیا ایسوس، اندروید 6.0 را برای دیگر دستگاه‌های خود نیز عرضه خواهد کرد یا نه، هنوز برنامه‌ی مشخصی از سوی ایسوس اعلام نشده و فعلا گوشی‌های هوشمندی که اسامی آنها در بالا آورده شده، اندروید 6.0 را دریافت خواهند کرد. اما این احتمال وجود دارد که در آینده، دستگاه‌های دیگری نیز به آنها اضافه شود.

کاربران عزیز می‌توانند در صورت عرضه‌ شدن اندروید 6.0، در بخش نظرات اعلام کنند تا سایر خوانندگان نیز از این موضوع مطلع شوند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال