لپ تاپ ذن بوک Duo ایسوس؛ لپ تاپی با دو نمایشگر و قیمت ارزان

ایسوس پیش از این، لپ تاپ دو نمایشگر ذن بوک Duo پرو را معرفی کرده بود که قیمت و وزن بالای آن باعث نارضایتی بسیاری از کاربران شده بود. به دلیل استقبال کم کاربران از این لپ تاپ دونمایشگره ایسوس تصمیم گرفت تا نسخه بهبود یافته آن را نیز عرضه کند. به گزارش سرویس اخبار […]

ایسوس پیش از این، لپ تاپ دو نمایشگر ذن بوک Duo پرو را معرفی کرده بود که قیمت و وزن بالای آن باعث نارضایتی بسیاری از کاربران شده بود. به دلیل استقبال کم کاربران از این لپ تاپ دونمایشگره ایسوس تصمیم گرفت تا نسخه بهبود یافته آن را نیز عرضه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از Notebook Check، ایسوس نسخه جدید لپ تاپ ذن بوک Duo را عرضه کرده که قیمت پائین تری نسبت به نسخه پرو آن دارد. سری جدید این لپ تاپ تنها 1.5 کیلوگرم وزن دارد در حالیکه نسخه پرو ان 2.9 کیلوگرم وزن داشت. لپ تاپ جدید در نمایشگر و رزولوشن نیز با نسخه پرو تفاوت دارد. ذن بوک Duo دارای نمایشگر 12.6 اینچی است در حالیکه نسخه ذن بوک Duo پرو 14 اینچی FHD بوده است.

ایسوس اکنون این لپ تاپ را در فروشگاه اینترنتی خود قرار داده و قیمت 1500 دلار برای ان اعلام کرده است. اما فروش آن به زودی آغاز خواهد شد. ایسوس ذن بوک Duo یک لپ تاپ دو نمایشگره است که ظاهر عجیبی به این لپ تاپ داده است. نمایشگر دوم می تواند به کاربران کمک کند تا در هنگام کار با ایت لپ تاپ همزمان به چت بپردازند و یا در زمان دورکاری از نمایشگر دوم برای برقراری تماس تصویری با همکاران استفاده کنند. پردازنده این لپ تاپ از نوع نسل دهم اینتل Core i7 است. همچنین کارت گرافیک انویدیا MX250 و یک هارددیسک یک ترابایتی از نوع  SSDروی ان نصب شده است. نسخه قبلی این دستگاه با باگ های نرم افزاری بسیاری مواجه شده بود که بسیاری از کارشناسان امیدوارند در نسخه جدید برطرف شده باشد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال