گوشی گیمینگ ایسوس مجهز به ۱۸ گیگابایت رم و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود

طبق گزارش‌های منتشر شده ایسوس در گوشی گیمینگ جدید ROG Phone 6 از حافظه رم ۱۸ گیگابایتی و یک باتری قدرتمند ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایسوس قصد دارد در گوشی پرچمدار جدید خود به نام  ROG Phone 6 که به تراشه Snapdragon 8+ Gen1 […]

طبق گزارش‌های منتشر شده ایسوس در گوشی گیمینگ جدید ROG Phone 6 از حافظه رم ۱۸ گیگابایتی و یک باتری قدرتمند ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایسوس قصد دارد در گوشی پرچمدار جدید خود به نام  ROG Phone 6 که به تراشه Snapdragon 8+ Gen1 مجهز است از ۱۸ گیگابایت حافظه رم استفاده کند. جزئیاتی که به تازگی از این گوشی منتشر شد نشان می دهد احتمالاً گوشی ROG Phone 6 یک پرچمدار قدرتمند اندرویدی خواهد بود.

ایسوس تمام گوشی‌های هوشمند گیمینگ خود را با بهترین سخت افزار عرضه خواهد کرد. گوشی جدید نیز از این دسته خواهد بود. یک افشاگر معروف فناوری به نام DigitalChatStation اخیراً ویژگی های جدیدی از این گوشی منتشر کرده است. احتمالاً نمایشگر پرچمدار گیمینگ ایسوس از نوع OLED سامسونگ و با وضوح Full HD پلاس و با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز خواهد بود. علاوه بر آن چیپ قدرتمند Snapdragon 8+ Gen1 و ۱۸ گیگابایت حافظه رم نیز در آن استفاده می شود. هنوز این موضوع توسط ایسوس تائید نشده است و مشخص نیست گوشی جدید در نسخه های ارزان تر نیز عرضه می شود یا خیر.

 از مهمترین ویژگی راگ فون سیکس تجهیز آن به باتری غول پیکر ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. همچنین این گوشی می تواند از فناوری شارژ ۶۵ وات پشتیبانی کند. از دیگر ویژگی های مهم آن می توان به وجود دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی در پنل پشتی اشاره کرد از طرفی با توجه به وزن ۲۲۹ گرم این گوشی، احتمالاً با یک پرچمدار سنگین و بزرگ مواجه هستیم. اکثر گوشی های گیمینگ به دلیل استفاده از باتری های بزرگ سنگین تر از دیگر گوشی های بازار خواهند بود. علاوه بر آن به گفته ایسوس سیستم خنک کنندگی استفاده شده در این گوشی نیز نسبت به مدل های قبل ۳۰ درصد بزرگتر است که می تواند دلیلی برای افزایش ضخامت این دستگاه باشد. احتمالاً ایسوس گوشی گیمینگ جدید خود را تا تاریخ ۱۴ تیر به طور رسمی عرضه خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال