معرفی نسخه‌ای جدید از کارت گرافیک GTX 950 که برق مصرفی خود را از طریق اسلات PCI-E تامین می‌کند

صبح امروز شرکت ایسوس مدلی جدید از کارت گرافیک میان‌رده و محبوب GTX 950 را معرفی نموده که برق مورد نیاز خود را از طریق شکاف PCI-E تامین می‌نماید. کارت گرافیک جدید GTX950-2G که در اندازه‌ی استاندارد تولید شده، از یک سیستم خنک‌کننده‌ی یکپارچه استفاده نموده و در آن، دو فن 70 میلی‌متری مسئول خنک […]

صبح امروز شرکت ایسوس مدلی جدید از کارت گرافیک میان‌رده و محبوب GTX 950 را معرفی نموده که برق مورد نیاز خود را از طریق شکاف PCI-E تامین می‌نماید. کارت گرافیک جدید GTX950-2G که در اندازه‌ی استاندارد تولید شده، از یک سیستم خنک‌کننده‌ی یکپارچه استفاده نموده و در آن، دو فن 70 میلی‌متری مسئول خنک کردن کارت گرافیک هستند. لازم به ذکر است که سیستم خنک‌کننده این کارت از طراحی مشابه با مادربوردهای سری Z170 استفاده نموده و پیش از این امتحان خود را پس داده است.

طراحی بسیار خوب مدار این کارت گرافیک باعث شده تا مصرف این کارت حداکثر 75 وات باشد و برق مورد نیاز نیز از طریق اسلات PCI-E که کارت بر روی آن قرار گرفته، تامین گردد. در مورد طراحی بسیار خوب این محصول جدید صحبت کردیم، اما اشاره‌ای به مشخصات فنی آن نداشتیم. اینطور که مدیران ایسوس اعلام کرده‌اند، کلاک هسته‌ی این کارت بر روی 1026 مگاهرتز قرار گرفته که این میزان در حالت بوست به 1190 مگاهرتز افزایش پیدا می‌کند که نسبت به دیگر محصولات بازار، از میزان اورکلاک خودکار بسیار بیشتری برخوردار است. حافظه‌ی موثر کارت نیز به صورت دست‌نخورده بر روی 6.60 گیگاهرتز قرار گرفته و می‌تواند عملکرد کارت در اجرای بازی‌ها با رزولوشن بالا را آسان‌تر نماید.

23b

هنوز ایسوس اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه این کارت گرافیک جدید و خوش‌ساخت را منتشر نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال