ایسوس از نسخه فضایی Zenbook 14X به همراه نمایشگر ثانویه رونمایی کرد

نسخه فضایی لپ تاپ Zenbook 14X به همراه نمایشگر ثانویه کوچک و مجهز به پردازنده نسل دوازدهم Core-i9 رونمایی شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایسوس درحالی از نسخه فضایی لپ تاپ Zenbook 14X رونمایی می‌کند که چندی پیش نیز لپ‌تاپ‌های ROG Zephyrus G14 و ROG Zephyrus G15 خودرا  به بازار عرضه […]

نسخه فضایی لپ تاپ Zenbook 14X به همراه نمایشگر ثانویه کوچک و مجهز به پردازنده نسل دوازدهم Core-i9 رونمایی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایسوس درحالی از نسخه فضایی لپ تاپ Zenbook 14X رونمایی می‌کند که چندی پیش نیز لپ‌تاپ‌های ROG Zephyrus G14 و ROG Zephyrus G15 خودرا  به بازار عرضه کرده بود. این کمپانی قصد دارد نسخه خاص و جذاب این لپ تاپ را با نمایشگر ۱۴ اینچی رونمایی کند.

 طبق گزارش های منتشر شده نسخه جدید لپ تاپ ایسوس Zenbook 14X که با قیمت پایه ۱۹۹۹ رونمایی می شود به پردازنده Core-i9 12900H و پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe مجهز خواهد بود. لپ‌تاپ Zenbook 14X هم اکنون از طریق فروشگاه‌های معتبر قابل خریداری است که با طراحی کم‌نظیری ارائه خواهد شد.

 از مهم ترین نکات جذاب در این لپ‌تاپ جدید تایوانی ها استفاده از یک نمایشگر ثانویه اولد با اندازه سه و نیم اینچ روی بدنه است که می‌تواند اعلانها و زمان، متن های سفارشی یا موارد دیگر را نمایش دهد. علاوه بر آن طرح های ویژه ای مشابه سفینه های فضایی در اطراف لپ تاپ هک شده است. به گفته ایسوس این طراحی ویژه علاوه ‌بر جذب کاربران، استاندارد SMC-S-016A فرماندهی سیستمهای فضایی آمریکا را نیز به دست آورد. به طوری که می تواند در برابر لرزش شدید یا دماهای متغیر مقاومت کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال