ASUS سه مدل جدید از کارت گرافیک GTX 980ti را معرفی نمود: گیمرها بشتابند!

کارت گرافیک GTX 980ti یکی از بهترین محصولاتیست که این روزها در بازار پیدا می‌شود و با قدرت بالاتری که از AMD R9 Fury X دارد، می‌تواند یک انتخاب بسیار خوب برای گیمرها باشد. صبح امروز، کمپانی ایسوس که از بزرگترین (و یا شاید برترین) کمپانی تولید کننده‌ی کارت‌های گرافیک به حساب می‌آید، سه مدل جدید از […]

کارت گرافیک GTX 980ti یکی از بهترین محصولاتیست که این روزها در بازار پیدا می‌شود و با قدرت بالاتری که از AMD R9 Fury X دارد، می‌تواند یک انتخاب بسیار خوب برای گیمرها باشد. صبح امروز، کمپانی ایسوس که از بزرگترین (و یا شاید برترین) کمپانی تولید کننده‌ی کارت‌های گرافیک به حساب می‌آید، سه مدل جدید از این کارت را معرفی کرده که می‌تواند هر گیمری را برای خرید وسوسه کند.

چند روز پیش که ایسوس کارت گرافیک GTX 980ti را از سری STRIX معرفی و روانه‌ی بازار کرد (تصویر زیر)، با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شد اما به نظر می‌رسد که مدیران ایسوس، زمان حاضر را بهترین زمان برای عرضه‌ی مدل‌های مشهور و بهتر از این کارت گرافیک می‌دانند و قصد اجازه‌ برای فروش بیشتر مدل STRIX را ندارند. اولین کارت از این سه محصول جدید از سری “جمهوری گیمران – ROG” می‌باشد و قرار است با نام GTX 980ti MATRIX عرضه گردد. مدل دوم نیز به خاطر یادبود 20 ساله شدن این شرکت و بالا کلاک‌های بسیار بالاتر نسبت به نسخه‌ی اول تولید خواهد شد و قرار است در رنگ طلایی و با نام GTX 980ti Gold Edition عرضه شود. آخرین مدل از این کارت که امروز معرفی شده نیز GTX 980ti Poseidon Platinum نام دارد و به همراه خنک‌کننده‌ی آبی و هوایی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

ASUS GeForce GTX 980 Ti STRIX Graphics Card Starts Selling

کارت گرافیک GTX 980ti Poseidon Platinum علاوه بر داشتن دو فن برای خنک کردن کارت گرافیک، از یک کانال اضافی برای خنک کننده‌ی آبی بهره می‌برد که در نهایت می‌تواند دمای کارت را افزایش دهد. از طرفی، اندازه‌ی بورد اصلی این کارت (PCB) از تمامی مدل‌هایی که تا کنون از کارت گرافیک GTX 980ti معرفی کرده، بهتر می‌باشد.

ASUS Showcases Three Premium GTX 980 Ti Offerings 2

مدل دوم، کارت گرافیک GTX 980ti MATRIX می‌باشد که با اقتباس از سری کارت‌های گرافیک Republic of Gamers طراحی شده و MATRIX نام گرفته. این کارت نیز با دارا بودن مدار برق‌رسانی قدرتمندتر، از سیستم‌ خنک‌کنندگی DirectCU II بهره برده و حتی از نسخه‌ی STRIX نیز خنک‌تر عمل می‌کند. جدای از اینکه این کارت حدود 20 درصد به صورت کارخانه‌ای اورکلاک شده اما قابلیت‌ها و توانایی بالای این کارت، دست گیمرها را برای اورکلاک بیشتر کارت گرافیک باز گذاشته است.

ASUS Showcases Three Premium GTX 980 Ti Offerings 3

اما نسخه‌ی آخر از کارت گرافیک GTX 980ti که Gold Edition نام دارد، به مناسبت 20 سالگی ایسوس و در تعدادی محدود تولید شده است. رنگ مشکی و طلایی، از جمله‌ی بارزترین مشخصه‌های کارت‌های سری GE به حساب می‌آید و در GTX 980ti نیز به خوبی دیده می‌شود.

ASUS Showcases Three Premium GTX 980 Ti Offerings 4

هنوز اطلاعات دقیقی از کلاک‌های این کارت‌ها در دست نیست. همچنین زمان عرضه‌ی این کارت‌ها نیز هفته‌های آینده اعلام شده اما قیمت دقیق هر کدام از این محصولات توسط ایسوس مشخص نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال