استودیوبوک ایسوس مجهز به نمایشگر سه بعدی رونمایی شد

ایسوس از سری جدید لپ تاپ های استودیو بوک ProArt رونمایی کرد. این دستگاه به نمایشگر سه بعدی مجهز است که می تواند برای طراحان گزینه ای ایده آل باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایسوس در کنار دیگر محصولات خود در نمایشگاه CES 2023 از لپ تاپ جدید ProArt Studiobook رونمایی […]

ایسوس از سری جدید لپ تاپ های استودیو بوک ProArt رونمایی کرد. این دستگاه به نمایشگر سه بعدی مجهز است که می تواند برای طراحان گزینه ای ایده آل باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایسوس در کنار دیگر محصولات خود در نمایشگاه CES 2023 از لپ تاپ جدید ProArt Studiobook رونمایی کرد که می تواند تجربه کاربری خوبی برای طراحان به شمار رود. نمایشگر آن به طراحان کمک خواهد کرد تا طرح های خود را بصورت سه بعدی و واقعی مشاهده کنند.

لپ تاپ جدید با نام H7604 3D OLED دارای سخت افزار قدرتمند است تا بتواند پروژه های طراحی و انیمیشن را بخوبی بر عهده بگیرد. البته ایسوس در این لپ تاپ از پردازنده نسل ۱۳ اینتل استفاده نکرده است و پردازنده نسل ۱۲ سری HX قدرت مورد نیاز این لپ تاپ را تامین می کند.

علاوه بر آن ۱۶ گیگابایت رم از نوع DDR5 و دو اسلات برای پشتیبانی از حداکثر ۸ ترابایت حافظه داخلی در این لپ تاپ قرار دارد. سیستم خنک کننده اختصاصی و نمایشگر با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز از دیگر مشخصات این استودیو بوک به شمار می رود.

از مهمترین ویژگی این لپ تاپ نمایشگر آن است که با رزولوشن خوب امکان پشتیبانی صد در صدی از DCI-P3 را خواهد داشت. به دلیل داشتن زمان پاسخ دهی ۲.۰ میلی ثانیه علاوه بر طراحان می تواند گزینه مناسبی برای گیمرها نیز بشمار رود.

به گفته ایسوس این نمایشگر می تواند با پخش تصاویر سه بعدی به طراحان کمک کند تا بدون عینک طرح های خود را تنها با استفاده از فناوری دنبال کردن حرکات چشم تماشا کنند.