ایسوس از کارت گرافیک ROG STRIX GeForce GTX 1080 رونمایی کرد

ماه گذشته، شرکت انویدیا از جدیدترین کارت گرافیک خود موسوم به GTX 1080 پرده برداشت؛ این کارت گرافیک نه‌تنها عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد بلکه قیمت بسیار مناسب‌تری نیز نسبت به هم‌رده‌های خود داشت تا کاربران بتوانند راحت‌تر آن را خریداری کنند. همانند بسیاری از کارت‌ گرافیک‌های عرضه شده، تصمیم بر تولید نسخه‌ی سفارشی این کارت‌گرافیک‌ها […]

ماه گذشته، شرکت انویدیا از جدیدترین کارت گرافیک خود موسوم به GTX 1080 پرده برداشت؛ این کارت گرافیک نه‌تنها عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد بلکه قیمت بسیار مناسب‌تری نیز نسبت به هم‌رده‌های خود داشت تا کاربران بتوانند راحت‌تر آن را خریداری کنند. همانند بسیاری از کارت‌ گرافیک‌های عرضه شده، تصمیم بر تولید نسخه‌ی سفارشی این کارت‌گرافیک‌ها بر عهده‌ی همکاران شرکت انویدیا خواهد بود.

حال اگر شما از جمله طرفداران سری کارت‌گرافیک‌های GeForce شرکت ایسوس هستید، باید بگوییم که این شرکت نسخه‌ی دیگری از GTX 1080 انویدیا را به نام ROG STRIX GeForce GTX 1080 معرفی کرده که با توجه به سرعت بالاتر آن، از عملکرد بهتری نیز نسبت به کارت گرافیک معرفی شده‌ی شرکت انویدیا برخوردار است.

سرعت کلاک این کارت گرافیک، 1,759 مگاهرتز بوده که از سرعت 1,607 مگاهرتزی کارت گرافیک شرکت انویدیا بسیار بیشتر است. کارت گرافیک معرفی شده‌ی شرکت ایسوس قابلیت اورکلاک تا سرعت  1,936 مگاهرتز را نیز دارد که طبیعتا با اورکلاک این کارت گرافیک، گرمای بیشتری نیز از آن تولید می‌شود اما ایسوس به خوبی از این مسئله آگاه بوده و با قرار دادن سه فن در این کارت گرافیک، سعی داشته تا همواره دمای آن را در سطح قابل قبولی نگه دارد.

در عکس این کارت گرافیک نیز به خوبی پیداست که ایسوس برای این کارت، ال‌ای‌دی‌های متفاوتی را قرار داده تا کاربران علاوه‌ بر قدرت در این کارت گرافیک، بتوانند کارت گرافیک زیبایی را نیز داشته باشند. ال‌ای‌دی‌های تعبیه شده در این کارت می‌توانند برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند؛ برای مثال کاربر می‌تواند آن‌ها را به رنگ‌های مختلف در آورده و یا آن را طوری تنظیم کند تا در صورت گرم شدن، به رنگ قرمز در بیایند.

نسخه‌ی عادی کارت گرافیک ROG STRIX GeForce GTX 1080 تنها 620 دلار قیمت دارد و نسخه‌ی دیگر آن که قابلیت اورکلاک هم دارد 640 دلار قیمت گرفته و تا هفته‌ی آینده وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال