ایسوس به زودی از اولین گوشی گیمینگ با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 رونمایی می کند

ایسوس قصد دارد گوشی گیمینگ ROG Phone 6 مجهز به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 را در تاریخ ۵ جولای به طور رسمی معرفی کند. ROG Phone 6 اولین گوشی هوشمند گیمینگ در جهان محسوب می شود که به پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی […]

ایسوس قصد دارد گوشی گیمینگ ROG Phone 6 مجهز به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 را در تاریخ ۵ جولای به طور رسمی معرفی کند. ROG Phone 6 اولین گوشی هوشمند گیمینگ در جهان محسوب می شود که به پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایسوس در تاریخ ۵ جولای از گوشی جدید گیمینگ خود رونمایی خواهد کرد. این گوشی به جدیدترین پردازنده پرچمدار Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز است و مراسم رونمایی از این گوشی نیز به صورت آنلاین پخش خواهد شد. طبق گزارش های گیزمو چاینا ایسوس علاوه بر سری جدید گوشی های گیمینگ از چند لوازم جانبی مانند هدفون بازی نیز در ۷ ژوئن رونمایی می کند.

سری ROG Phone جدید ایسوس نسخه بهبود یافته از گوشی قدیمی ROG Phone 5 است که در سه مدل استاندارد، پرو و Ultimate عرضه خواهد شد. احتمالاً ایسوس در هر سه عضو این خانواده از یک تراشه استفاده می کند. دلیل آن نیز عملکرد و بازده انرژی آن در مقایسه با مدل های قبلی خواهد بود.

 کوالکام پس از همکاری با TSMC عملکرد CPU و GPU را تا ۱۰ درصد بهبود بخشیده است. علاوه بر آن در پرچمدار جدید خود توانسته بهره‌وری انرژی را نیز بهتر کند. بدین ترتیب با مصرف کمتر انرژی حرارت کمتری ایجاد شده و عمر باتری نیز افزایش می یابد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال