ایسوس در سال میلادی 2021 از 3 گوشی سری ذن فون 8 رونمایی خواهد کرد

طبق اخبار منتشر شده هم اکنون گوشی ذن فون 8 مینی ایسوس در گیگ بنچ ظاهر شده است. طبق اعلام ایسوس، امسال سه مدل گوشی از خانواده ذن فون 8 روانه بازار خواهد شد. ذن فون مینی 8 یکی از این مدل هاست که مجهز به 16 گیگابایت رم است. به گزارش سرویس اخبار فناوری […]

طبق اخبار منتشر شده هم اکنون گوشی ذن فون 8 مینی ایسوس در گیگ بنچ ظاهر شده است. طبق اعلام ایسوس، امسال سه مدل گوشی از خانواده ذن فون 8 روانه بازار خواهد شد. ذن فون مینی 8 یکی از این مدل هاست که مجهز به 16 گیگابایت رم است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، گوشی ASUS_I006D جدید ایسوس بهمراه چیپست اسنپدراگون 888 عرضه خوهد شد. این چیپست قدرتمندترین تراشه در گوشی های هوشمند محسوب می شود. گوشی ASUS_I006D بهمراه یک رم 16 گیگابایتی در بنچمارک مشاهده شده که نشان دهنده یک گوشی قدرتمند از خانواده ذن فون است.

امتیازهای ذن فون 8 مینی در بخش پردازنده تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب 1123 و 3681 بوده است. دوربین اصلی این گوشی قدرتمند 64 مگاپیکسل با ماژول IMX663 سونی است. همچنین نمایشگر این گوشی 5.9 اینچ و احتمالا از نوع OLED با نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود.

ایسوس قرار است ذن فون مینی 8 را بهمراه دو گوشی دیگر به نام های ذن‌فون ۸ پرو (ASUS_I004D) و ذن‌فون فلیپ عرضه کند. اگر چه ذن فون مینی گوشی قدرتمندی محسوب می شود اما ظاهرا طرفداران پرچمدارهای مینی بسیار کم است. سال گذشته اپل نیز آیفون 13 مینی را عرضه کرده بود که با استقبال کم روبرو شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال