ایسوس هفته آینده از دو لپ تاپ جدید سری Zenbook Pro رونمایی خواهد کرد

طبق اعلام ایسوس این شرکت در ماه آینده طی رویدادی مجازی از لپ تاپ های جدید خود رونمایی می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تیزر های تبلیغاتی شرکت ایسوس نشان می دهد ماه آینده میلادی زمان معرفی دو لپ تاپ جدید این شرکت از سری  Zenbook Proخواهد بود. طبق اعلام رسمی […]

طبق اعلام ایسوس این شرکت در ماه آینده طی رویدادی مجازی از لپ تاپ های جدید خود رونمایی می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تیزر های تبلیغاتی شرکت ایسوس نشان می دهد ماه آینده میلادی زمان معرفی دو لپ تاپ جدید این شرکت از سری  Zenbook Proخواهد بود. طبق اعلام رسمی ایسوس تاریخ ۱۹ اردیبهشت 2 مدل از لپ‌تاپ این شرکت به نام‌های Zenbook Pro 14 Duo و Zenbook Pro 16X معرفی می‌شوند. هنوز اطلاعات کاملی از مشخصات فنی این دو دستگاه ارائه نشده است. اما احتمالاً تراشه های نسل دوازدهم اینتل Core سری H در آن استفاده شده است. یکی از این لپ تاپ ها نیز مجهز به تراشه Core i9 و پردازنده گرافیکی انویدیا RTX 3060 خواهد بود.

 اگر چه این موضوع توسط ایسوس به طور رسمی تائید  نشد اما تیزر هایی که از لپ تاپ های جدید ایسوس منتشر شده است برخی از قابلیت های آن ها را نشان می دهد در این ویدئو ذن بوک جدید به عنوان اولین لپ تاپ دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی جهان معرفی شد. در حالی که پیش از این مدل لپ تاپ Vivobook S 14X  14.5اینچی۱۲۰ هرتزی با وضوح 2.8K توسط ایسوس رونمایی شده بود. از طرفی دیگر لپ تاپ های جدید این برند نیز با همین پنل امولد و کیفیت تصویر معرفی شده اند. پیش از این ایسوس در لپ تاپ های مدل Zenbook Duo از نمایشگر دوم نیز استفاده کرده بود که احتمالاً در مدل جدید این لپ‌تاپ نیز چنین طراحی ارائه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال