مشخصات فنی گوشی‎های سری Zenfone 3 ایسوس پیش از رونمایی رسمی لو رفت

بر اساس اخباری که پیش از این منتشر شده بود، ما می‎دانستیم که امروز 10 خرداد از سری گوشی ZenFone 3 رونمایی خواهد شد و آن‌‎ها در قالب سه مدل خواهند بود یعنی ZenFone 3، ZenFone 3 Deluxe و ZenFone 3 Max، ولی قبل از رخ دادن این رویداد، بعضی از مشخصات فنی این دستگاه‎ها به بیرون درز […]

بر اساس اخباری که پیش از این منتشر شده بود، ما می‎دانستیم که امروز 10 خرداد از سری گوشی ZenFone 3 رونمایی خواهد شد و آن‌‎ها در قالب سه مدل خواهند بود یعنی ZenFone 3، ZenFone 3 Deluxe و ZenFone 3 Max، ولی قبل از رخ دادن این رویداد، بعضی از مشخصات فنی این دستگاه‎ها به بیرون درز پیدا کرده است.

داستان از این قرار است که فرد معروفی به اسم Roland Quandt در توئیتر سندی را که منتسب به شرکت ایسوس است را به اشتراک گذاشته، سندی که طی آن مشخصات فنی این گوشی‎ها مشخص است.

gsmarena_001

این سند گواه این است که گوشی Zenfone 3 مجهز به یک چیپست اسنپ‎دراگون 625، یک صفحه‎ی نمایش 5.5 اینچی فول‎ اچ‎دی است. سایر مشخصات آن نیز عبارتند از 3 گیگابایت رم، دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی. باتری این گوشی نیز ظرفیت 3,000mAh خواهد داشت.

در ادامه به مدل Deluxe می‎رسیم که از چیپست اسنپ‎دراگون 820 بهره می‎برد، یک صفحه‎ی نمایش 5.7 اینچی دارد و میزان رم آن فوق‎العاده بالا و 6 گیگابایت است و دوربین پشتی با کیفیت 23 مگاپیکسل است.

در پایان سومین دستگاه ZenFone 3 Ultra است که مجهز به چیپست اسنپ‎دراگون 625، دوربین پشتی 23 مگاپیکسلی و باتری بزرگ با ظرفیت 4,600mAh است. میزان رم آن 4 گیگابایت بوده و این گوشی دارای حسگر اثرانگشت نیز است. در حال حاضر اطلاعاتی مبنی بر این وجود ندارد که گوشی‎های ZenFone 3 Ultra و ZenFone 3 Max یکی هستند یا خیر.

آقای Quandt اشاره به این دارد که تاریخ این سند به ماه اسفند بر می‎گردد و به علت قدیمی بودن آن، مشخصات فنی نهایی این گوشی‎ها می‎تواند اندکی متفاوت باشد. او سه تصویر از این گوشی‎ها نیز به اشتراک گذاشته است که در زیر مشاهده می‎کنید

gsmarena_003 gsmarena_002

The Zenfone 3 و Zenfone 3 Deluxe

gsmarena_004

The Zenfone 3 Ultra

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال