زن‌فون 3 ایسوس احتمالا دهم خرداد ماه رونمایی خواهد شد

از آخرین باری که شرکت ایسوس جدیدترین پرچم‌دار گوشی‌های‌هوشمند خود را معرفی کرد بیش از یک سال می‌گذرد. زن‌فون‌ 2 آخرین پرچم‌دار این شرکت تایوانی بوده که با قیمتی مناسب و سخت‌افزاری قدرت‌مند توانست نام و آوازه‌ی این شرکت را در میان گوشی‌های‌هوشمند هم بر سر زبان‌ها آورد. طبیعتا با موفقیتی که زن‌فون 2 توانست […]

از آخرین باری که شرکت ایسوس جدیدترین پرچم‌دار گوشی‌های‌هوشمند خود را معرفی کرد بیش از یک سال می‌گذرد. زن‌فون‌ 2 آخرین پرچم‌دار این شرکت تایوانی بوده که با قیمتی مناسب و سخت‌افزاری قدرت‌مند توانست نام و آوازه‌ی این شرکت را در میان گوشی‌های‌هوشمند هم بر سر زبان‌ها آورد. طبیعتا با موفقیتی که زن‌فون 2 توانست برای این شرکت رقم بزند بسیاری از ما منتظر نسخه‌ی بعدی پرچم‌دار این شرکت هستیم که شایعات جدید منتشر شده حکایت از این موضوع دارند که دهم خردادماه تاریخ معرفی رسمی زن‌فون 3 خواهد بود.

زن‌فون 3 ایسوس احتمالا دهم خرداد ماه رونمایی خواهد شد

حال ایسوس دعوت‌نامه‌های خود را برای معرفی این گوشی در رویداد Computex 2016 فرستاده است. بنابر تصاویر و اطلاعات منتشر شده در ماه گذشته، زن‌فون 3 و زن‌فون 3 نسخه‌ی Deluxe از بدنه‌ای آلومینیومی برخوردار خواهند بود که ایسوس برای هرکدام به ترتیب نمایشگری 5.5 و 5.9 اینچی ترتیب دیده است. از دیگر مشخصات فاش شده مربوط به این گوشی می‌توان به تعبیه‌ی حسگر اثر انگشت در جلوی گوشی، 3 گیگابایت حافظه‌ی رم، درگاه یو‌اس‌بی Type-C و فلش برای دوربین جلو اشاره کرد.

زن‌فون 3 ایسوس احتمالا دهم خرداد ماه رونمایی خواهد شد

اگر به دعوت‌نامه‌ی ارسالی ایسوس نگاهی بیندازید متوجه می‌شوید که لوگوی شرکت اینتل هم در کنار آن قرار گرفته؛ این در حالی است که براساس شایعات گذشته انتظار می‌رود ایسوس از چیپست شرکت کوالکام استفاده کند که البته ممکن است همانند سال گذشته از چیپست هر دو شرکت برای زن‌فون 3 استفاده کند. باتوجه به نزدیک بودن زمان معرفی رسمی این گوشی، باید منتظر فاش شدن اطلاعات بیشتری از آن بود که در این صورت جدیدترین اطلاعات را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال