گوشی ASUS ZenFone AR تابستان امسال به بازار می‎آید

اوایل سال گذشته‎ی میلادی در نمایشگاه  CES 2017، شرکت ایسوس گوشی به نام ASUS ZenFone AR را به نمایش گذاشت. نکته‎ی جالب این گوشی این است که دستگاهی متعلق به پروژه‎ی تانگو است یعنی لنوو دیگر تنها شرکتی محسوب نمی‎شود که چنین گوشی‎هایی می‎سازد. گرچه تا به امروز، این دستگاه معرفی نشده است و یقین داریم برخی از […]

اوایل سال گذشته‎ی میلادی در نمایشگاه  CES 2017، شرکت ایسوس گوشی به نام ASUS ZenFone AR را به نمایش گذاشت. نکته‎ی جالب این گوشی این است که دستگاهی متعلق به پروژه‎ی تانگو است یعنی لنوو دیگر تنها شرکتی محسوب نمی‎شود که چنین گوشی‎هایی می‎سازد.

گرچه تا به امروز، این دستگاه معرفی نشده است و یقین داریم برخی از افراد مشتاق شنیدن اخبار مربوط به آن هستند. بایستی گفت که ساخت این دستگاه لغو نشده و گوگل به تازگی تایید کرده است که این گوشی تابستان امسال به بازار خواهد آمد.

برای آن دسته از افرادی که اطلاع ندارند بایستی بگوییم که پروژه‎ی تانگو تلاش شرکت گوگل در حوزه‎ی واقعیت افزوده است اما فراتر از تنها لایه‎بندی اشیاء مجازی بر فراز اشیاء در دنیای واقعی عمل می‎کند و در واقع فناوری پشت آن می‎تواند همه نوع کاری از جمله حس کردن عمق را انجام داده و یک اتاق را نقشه‎نگاری کند. در حقیقت، گوگل واقعیت افزوده و پروژه‎ی تانگو را در قالب برنامه‎ی Expeditions AR به کلاس درس آورده است.

متاسفانه اطلاعاتی در خصوص قیمت گوشی ASUS ZenFone AR شنیده نمی‎شود ولی در رابطه با مشخصات ظاهرا با یک دستگاه نسبتا رده‎بالا روبرو خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال