در پی درخواست دولت اوکراین کمک های مردمی به این کشور اکنون به ۱۱ میلیون دلار رمز ارز رسیده است

دولت اوکراین طی درخواستی از مردم جهان خواست تا به اشکال مختلف از جمله به صورت رمز ارز به این کشور کمک مالی کنند. به گفته تحلیلگران اکنون کمک‌های مالی ناشناس از طریق رمز ارز به حدود ۱۱ میلیون دلار رسیده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بررسی‌های تحلیلگران شرکت Elliptic نشان […]

دولت اوکراین طی درخواستی از مردم جهان خواست تا به اشکال مختلف از جمله به صورت رمز ارز به این کشور کمک مالی کنند. به گفته تحلیلگران اکنون کمک‌های مالی ناشناس از طریق رمز ارز به حدود ۱۱ میلیون دلار رسیده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بررسی‌های تحلیلگران شرکت Elliptic نشان می دهد میلیون ها دلار کمک مالی در قالب رمز ارز به کیف پول های آنلاین دولت اوکراین، NGO ها و گروه‌های داوطلب ارسال شده است. به گفته این شرکت تعداد کمک های مالی انجام گرفته به چهار هزار عدد می رسد که تنها در یکی از آنها یک فرد ناشناس سه میلیون دلار بیت کوین اهدا کرده است.

 از طرفی دولت اوکراین نیز در اکانت رسمی خود در توییتر اعلام کرد در کنار مردم اوکراین بمانید. هم اکنون این مردم نیازمند کمک های مالی در قالب رمز ارز هستند. علاوه بر آن دو آدرس نیز برای کمک های مالی توسط توییتر اوکراین اعلام شد که تاکنون ۵.۴ میلیون دلار کمک مالی به آن ارسال شده است.

 به گفته وزارت دیجیتال اوکراین این کمک های مالی برای نیروهای مسلح این کشور بوده است. کمک مالی به صورت رمز ارز به ارتش اوکراین در حالی صورت گرفت که برخی شرکت های پرداخت از پذیرش این اقدام جلوگیری کرده بودند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال