ماسک Atmōs؛ ماسکی برای تنفس هوای تمیز

شرکت Aō Air محصول جدیدی با عنوان ماسک Atmōs معرفی کرده است که میتواند بدون تماس با پوست و تنها از طریق فن هایی کوچک هوای تازه را برای مصرف کنندگان ایجاد کند. کاربران پس از قرار دادن این ماسک روی دهان میتوانند از آن به عنوان سیستم تصفیه هوا استفاده کنند. به گزارش سرویس […]

شرکت Aō Air محصول جدیدی با عنوان ماسک Atmōs معرفی کرده است که میتواند بدون تماس با پوست و تنها از طریق فن هایی کوچک هوای تازه را برای مصرف کنندگان ایجاد کند. کاربران پس از قرار دادن این ماسک روی دهان میتوانند از آن به عنوان سیستم تصفیه هوا استفاده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز، ماسک ساخته شده توسط Aō Air برای کشورهایی با آلودگی هوا مفید خواهد بود. تنها عیب این ماسک وزن زیاد آن است که حدود 256 گرم بوده و باعث فشار به بینی میشود و این شرکت در تلاش برای کاهش وزن آن است. این ماسک 50 برابر بهتر از ماسک های معمولی است و در آینده با استقبال خوبی روبرو خواهد شد.

ماسک Atmōs بوسیله فن های کوچک خود قادر است تا پس از قرارگیری روی صورت، هوا را از سمت گوش ها به داخل بکشد و نرخ نفس کشیدن کاربر را اندازه گیری کند. این ماسک برای تمامی افراد قابل استفاده خواهد بود. قیمت فعلی آن 350 دلار اعلام شده و کاربران پس از سفارش میتوانند در ماه ژوئیه آن را دریافت کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال