مایکروسافت از حمله هکرهای ایرانی به پایگاه انتخاباتی ریاست جمهوری خبر داد

مایکروسافت مدعی شده است که هکرهای ایرانی تلاش کرده اند تا به سرویس ایمیل کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دسترسی پیدا کنند. این شرکت در بلاگ خود نامی از کاندیداهای مورد حمله نبرده است اما نام گروه هکر ایرانی را “فسفر” معرفی کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، پیش از […]

مایکروسافت مدعی شده است که هکرهای ایرانی تلاش کرده اند تا به سرویس ایمیل کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دسترسی پیدا کنند. این شرکت در بلاگ خود نامی از کاندیداهای مورد حمله نبرده است اما نام گروه هکر ایرانی را “فسفر” معرفی کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، پیش از این CNBC نیز مدعی شده بود که کمپین انتخاباتی ترامپ مورد حمله قرار گرفته است که مدتی بعد مدیر ارتباطات کمپین آن را تکذیب کرد. البته این پایگاه انتخاباتی یکی از هدف های هکرها در 30روز گذشته بوده است.

مایکروسافت ادعا کرده که این گروه هکرها حدود 2700 ایمیل را شناسایی و حدود 241 ایمیل را مورد حمله قرار دادند که در این میان تنها به 4 حساب کاربری دست پیدا کردند. حساب های هدف، متعلق به کمپین ریاست جمهوری مقامات فعلی و سابق دولت این کشور، روزنامه نگاران پوشش دهنده اخبار سیاسی جهان و نیز ایرانیان شناخته شده مقیم خارج از کشور بوده است. از اقدامات این گروه هک میتوان تلاش برای سرقت شماره تلفن های مرتبط با این افراد و ریست کردن پسورد یا قابلیت بازیابی ایمیل ، استفاده از ایمیل های ثانویه متصل به حساب های کاربری و استفاده از مقدار زیادی اطلاعات شخصی نام برد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال