حمله به اپل استور آمستردام و درخواست ۲۰۰ میلیون یورو رمز ارز

فردی که به عنوان مهاجم مسلح به فروشگاه بزرگ اپل در آمستردام حمله کرده بود از کارمندان این مرکز درخواست ۲۰۰ میلیون یورو رمز ارز کرد. این موضوع با حضور پلیس و بازداشت این مرد ۲۷ ساله پایان یافت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این مهاجم پس از وارد شدن به اپل […]

فردی که به عنوان مهاجم مسلح به فروشگاه بزرگ اپل در آمستردام حمله کرده بود از کارمندان این مرکز درخواست ۲۰۰ میلیون یورو رمز ارز کرد. این موضوع با حضور پلیس و بازداشت این مرد ۲۷ ساله پایان یافت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این مهاجم پس از وارد شدن به اپل استور آمستردام و شلیک هوایی کارمندان این فروشگاه را به گروگان گرفت. البته دیگر افراد حاضر توانستند از مکان فرار کنند. پلیس مجبور شد تا چندین ساعت با فرد گروگانگیر مذاکره کند تا بتواند با طولانی کردن مذاکره وی را خسته کرده و سپس برای دستگیری وی اقدام کند.

 البته فرد مهاجم نیز در طول گروگانگیری با تهیه چند تصویر به صورت سلفی از خود آن را برای نشریه محلی ارسال کرده بود. خواسته گروگانگیر از پلیس نیز دریافت ۲۰۰ میلیون یورو رمز ارز بوده است. در نهایت نیز با فرار گروگان مهاجم نیز پس از برخورد به خودروی پلیس دستگیر شد. هنوز انگیزه این فرد مشخص نشده اما طبق گفته فرمانده پلیس این مهاجم به تنهایی و بدون برنامه‌ریزی قبلی برای سرقت اقدام کرده است. هنوز اپل پس از این اتفاق واکنشی از خود نشان نداده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال