تغییرات ظاهری جذاب در طرح مفهومی جدید ویندوز ۱۲

یک منبع آگاه در یوتیوب طرح مفهومی جدیدی از ویندوز ۱۲ تولید کرده که تفاوت‌های آن را با نسخه فعلی ویندوز نشان می‌دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، یک یوتیوبر به نام AR4789 طی ویدیویی در کانال خود یک طرح مفهومی برای ویندوز ۱۲ را پیشنهاد داده است. در این طرح شاهد تغییرات زیادی […]

یک منبع آگاه در یوتیوب طرح مفهومی جدیدی از ویندوز ۱۲ تولید کرده که تفاوت‌های آن را با نسخه فعلی ویندوز نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، یک یوتیوبر به نام AR4789 طی ویدیویی در کانال خود یک طرح مفهومی برای ویندوز ۱۲ را پیشنهاد داده است. در این طرح شاهد تغییرات زیادی در رابط کاربری این سیستم عامل هستیم. رابط کاربری این سیستم عامل دچار تغییرات طراحی شده و حتی منوی استارت و ویجت‌ها و نوار تسک بار نیز تغییر کرده است.

در این طراحی بخش ویجت‌ها بدون تبلیغات و بسیار بهتر از نسخه فعلی است. اما شباهت آن به ویندوز ۱۰ بسیار زیاد است. در منوی استارت نیز بخشی به نام آیتم‌های اخیر دیده می‌شود که می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

در این طرح مفهومی برخی از شاخص‌های اصلی در ویندوز ۱۱ همچنان حفظ شده است. همچنین تسک بار شناور که در این طرح دیده می‌شود یکی از ویژگی‌های اصلی ویندوز ۱۲ خواهد بود که پیش از این تغییرات مربوط به آن در کانال توسعه دهندگان توسط مایکروسافت قرار گرفته بود. سازنده این طرح مفهومی تلاش کرد تا جابجایی بین دو حالت تیره و روشن به خوبی در این نسخه دیده شود و تعادل بین این دو حالت را نیز نشان دهد. از دیگر ویژگی‌های قابل مشاهده در این ویدیو میتوان به بخش‌های مربوط به فایل اکسپلورر، نوت پد و مایکروسافت استور جدید اشاره کرد. همچنین در این طرح ترکیب جذاب ویندوز ۱۱ و ۱۰ نیز به نمایش گذاشته شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال