هدیه‌ی جذاب اسنپ‌اکسپرس به دانش‌آموزان، دانشجویان و استادان

اسنپ اکسپرس پویش جذابی را به مناسبت آغاز سال تحصیلی تدارک دیده و قرار است برای تامین تمام نیازهای دانش‌آموزان، معلمان، دانشجویان و استادان در سراسر ایران تا 50 درصد تخفیف در نظر بگیرد. این پویش از 15 شهریور آغاز می‌شود و تا 15 مهر ادامه دارد. کافی‌ست به اپلیکیشن یا سایت اسنپ‌اکسپرس مراجعه کنید […]

اسنپ اکسپرس پویش جذابی را به مناسبت آغاز سال تحصیلی تدارک دیده و قرار است برای تامین تمام نیازهای دانش‌آموزان، معلمان، دانشجویان و استادان در سراسر ایران تا 50 درصد تخفیف در نظر بگیرد.

این پویش از 15 شهریور آغاز می‌شود و تا 15 مهر ادامه دارد. کافی‌ست به اپلیکیشن یا سایت اسنپ‌اکسپرس مراجعه کنید و سبدتان را از کالاهای مورد نیاز مدرسه و دانشگاه پر کنید. یک خرید به صرفه، وقتی کامل می‌شود که در کمترین‌ زمان ممکن به دست ما برسد. برای این منظور اسنپ‌اکسپرس کنار شماست تا یک خرید به یاد ماندنی، به صرفه و فوری را رقم بزنیم.

یکی دیگر از نگرانی‌ها، دسترسی به مراکز فروش کالاهای مورد نظر است. بیش از 3000 شعبه سوپرمارکت محلی و فروشگاه زنجیره‌ای در بیش از 90 شهر در سراسر ایران آماده‌اند تا در این پویش بزرگ، در کمترین زمان ممکن خرید شما را همراه با تخفیف‌های جذاب به شما برسانند. لازم به ذکر است در این کمپین، تعداد قابل توجهی از برندهای معتبر حضور دارند که این تنوع، قدرت انتخاب خانواده را افزایش می‌دهد و به تبع روی میزان رضایت‌مندی آنها تاثیر چشمگیری دارد.

مخاطبان اصلی پویش «سر زنگ اکسپرس»، دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان و استادانی هستند که قرار است تمامی کالاهای مورد نیاز خود را برای یک سال تحصیلی جذاب از این طریق تهیه کنند.

برای تهیه‌ی کالاهای تخفیف‌دار موجود در کمپین «سر زنگ اکسپرس»، به نشانی زیر مراجعه کنید:

https://snpx.link/r/7WPYP