ترجمه واقعیت افزوده به گوگل لنز اضافه می شود

از این پس اپلیکیشن گوگل لنز قادر است ترجمه واقعیت افزوده را نیز انجام دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از انتشار بروزرسانی نسخه جدید گوگل لنز این برنامه نیز به قابلیت ترجمه متن واقعیت افزوده مجهز شد. هدف از این کار نیز انتقال قابلیت ترجمه تصاویر بود. گوگل روز گذشته […]

از این پس اپلیکیشن گوگل لنز قادر است ترجمه واقعیت افزوده را نیز انجام دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از انتشار بروزرسانی نسخه جدید گوگل لنز این برنامه نیز به قابلیت ترجمه متن واقعیت افزوده مجهز شد. هدف از این کار نیز انتقال قابلیت ترجمه تصاویر بود. گوگل روز گذشته در کنفرانس اخیر خود با نمایش نسخه جدید گوگل لنز از اضافه شدن قابلیت ترجمه واقعیت افزوده و هوش مصنوعی خبر داد و اعلام کرد برای طبیعی تر جلوه دادن تصاویر همراه با یک زبان خارجی انجام گرفته است. طی گزارش دیجیتال ترندز قابلیت ترجمه واقعیت افزوده با حذف بلوک های رنگی در بیت های تصویر و همچنین تعویض متن باعث افزایش کیفیت تصویر نیز میشود تا عکس همراه با ترجمه مشابه تصویر اصلی باشد.

این قابلیت همانند فیلم های علمی تخیلی می تواند در هنگام سفر به کشورهای مختلف پوسترهای موجود در باغ وحش یا سایر مناطق گردشگری و حتی علائم رانندگی را ترجمه کرد. گوگل این قابلیت را از اواخر سال جاری در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال