نسل جدید قفل های هوشمند چگونه کار میکنند؟

در نمایشگاه امسال نسل جدیدی از قفل های هوشمند عرضه شدند. شرکت قفل‌سازی آگو‌ست (August) یکی از برترین شرکت های قفل سازی جهان محصولات جدید خود را در این نمایشگاه عرضه کرده است. قفل جدید که از مدل های قبلی خود یعنی سری قفل‌های هوشمند پرو کوچکتر و باریک تر است، برای نصب به هاب […]

در نمایشگاه امسال نسل جدیدی از قفل های هوشمند عرضه شدند. شرکت قفل‌سازی آگو‌ست (August) یکی از برترین شرکت های قفل سازی جهان محصولات جدید خود را در این نمایشگاه عرضه کرده است. قفل جدید که از مدل های قبلی خود یعنی سری قفل‌های هوشمند پرو کوچکتر و باریک تر است، برای نصب به هاب جداگانه نیاز ندارد و سخت افزار مورد نیاز آن برای اتصال به وای فای در کنار قفل تعبیه شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک‌نیوز، قفل های جدید شرکت آگوست نیاز به تعویض کامل مغزی ندارد و تنها با تعویض نیمی از آن میتوان این قفل را نصب کرد. بدین ترتیب طراحی بیرونی درب به همان حالت قبل باقی می ماند.

این قفل با توجه به استانداردهای جهانی ساخته و به شکل دایره طراحی شده است. از دیگر ویژگی منحصر بفرد قفل های جدید تشخیص باز یا بسته بودن آن با یک نگاه است. قابلیت کنترل با اپلیکیشن، کار با دتیار صوتی الکسا و اپلیکیشن HomeKit از دیگر ویژگی های این قفل است. با اتصال این اپلیکیشن به برنامه Amazon Dash، در صورت کوتاه شدن عمر باتری، سفارش باتری جدید بصورت خودکار انجام خواهد داد . تنظیم ورود و خروج روزانه میتواند توسط این قفل تنظیم شود بطوری که ساعت های خاصی باز یا بسته شود. این قفل تا پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال