صدور اولین مجوز کاشت مدفوع در بدن توسط محققان استرالیایی

برای نخستین بار در جهان مجوز کاشت مدفوع در بدن صادر شد. محققان استرالیایی قصد دارند با این روش میکروب های مفید قابل انتقال را به بدن بیمار منتقل کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، محققان استرالیایی اولین مجوز کاشت مدفوع را برای درمان بیماران دریافت کردند. کلیه افراد واجد شرایط می […]

برای نخستین بار در جهان مجوز کاشت مدفوع در بدن صادر شد. محققان استرالیایی قصد دارند با این روش میکروب های مفید قابل انتقال را به بدن بیمار منتقل کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، محققان استرالیایی اولین مجوز کاشت مدفوع را برای درمان بیماران دریافت کردند. کلیه افراد واجد شرایط می توانند مدفوع خود را برای درمان بیماران اهدا کنند. طبق گزارش منتشر شده توسط کاردین، این روش درمانی شامل انتقال مدفوع به روده بزرگ بیمار است. این محققان تلاش دارند تا در آینده درمان خوراکی این روش را نیز توسعه دهند. این مجوز دولتی برای نخستین بار توسط شرکت BiomeBank دریافت شده است.

سم کاستلو، محقق مستقر در BiomeBank می گوید: این روش حدود چند سال پیش ابداع شد و دریافت مجوز برای استفاده از آن تا اکنون طول کشید. با صدور مجوز برای آن نیز می توان به توسعه یک چارچوب درمانی استاندارد برای آن امیدوار بود و پزشکان نیز امکان تجویز آن را خواهند داشت.

میکروبیوم روده در انسان دارای تنوع میکروبی بالایی است در غیر اینصورت می تواند مشکل ساز شود. عواملی مانند نداشتن تنوع در رژیم غذایی و مصرف آنتی بیوتیک ها می تواند این محیط و میکروب های آن را تخریب کند. به همین دلیل استفاده از این روش بسیار موثر خواهد بود.

یکی از بیماری های که می تواند توسط کاشت مدفوع درمان شود، عفونت با باکتری انتروکولیت با غشای کاذب است. این بیماری می تواند موجب مرگ بیمار شود. تحقیق های بیشتری نیز برای کاربرد این روش در حال انجام است. همچنین برخی بیماری های التهابی روده مانند کولیت اولسرانیو و یا حتی چاقی و اوتیسم نیز می توانند با این روش درمان شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال