استرالیا تاثیر تکنولوژی بر روی کودکان را بررسی می کند

توسعه فناوری مسئله ای است که تمامی ابعاد زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده است. این تاثیرات به خصوص بر روی کودکان بیش تر بوده و می تواند بر روی زندگی آینده آن ها نیز بسیار اثرگذار باشد. اخیرا در کشور استرالیا، دانشگاه کوئینزلند اقدام به سرمایه گذاری در راستای پروژه جدیدی کرده است […]

توسعه فناوری مسئله ای است که تمامی ابعاد زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده است. این تاثیرات به خصوص بر روی کودکان بیش تر بوده و می تواند بر روی زندگی آینده آن ها نیز بسیار اثرگذار باشد. اخیرا در کشور استرالیا، دانشگاه کوئینزلند اقدام به سرمایه گذاری در راستای پروژه جدیدی کرده است تا بر اساس آن دست به شناسایی تاثیرات فناوری بر روی کودکان بزند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، دانشگاه صنعتی کوئینزلند استرالیا (QUT) با بودجه دولت فدرال این کشور، مبلغ 35 میلیون دلار را جهت تاسیس یک مرکز تحقیقاتی هزینه کرده است تا در این مرکز به طور تخصصی اقدام به شناسایی اثرات تکنولوژی بر روی کودکان کنند. متخصصان بر این باورند که کودکان در عصر حاضر، بیش از هر زمان دیگری تحت تاثیر تکنولوژی قرار گرفته اند و لازم است تا اثرات جانبی فناوری بر روی آن ها شناسایی شود. هدف از شناسایی این تاثیرات مدیریت آن ها و بهبود مسیر رشد کودکان می باشد.

دن تاهان، وزیر آموزش و پرورش استرالیا، هدف از پروژه جدید را اطلاع رسانی در رابطه با نحوه برخورد با کودکان در عصر تکنولوژی عنوان کرده و استدلال می کند که والدین و مربیان نباید با آموخته های زمان خود با کودکان رفتار کنند. او اطلاعات به دست آمده از این مرکز تخصصی را برای کشور استرالیا مهم ارزیابی کرده و خاطر نشان می کند که از این طریق این کشور قادر خواهد بود تا مسائل مربوط به کودکان در رابطه با استفاده از فناوری دیجیتالی از جمله استفاده از صفحه نمایش، بازی های آنلاین و… را بهتر مدیریت کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال