استرالیا هوشمند ترین سیستم مدیریت ترافیک جهان را راه اندازی می کند

پروژه جدید هوشمند مدیریت ترافیک در ملبورن با استفاده از داده‌های عظیم مربوط به حسگر ها و دوربین های تعبیه شده در شهر می تواند مشکلات مربوط به ترافیک را برطرف کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، روزانه هزاران داده از طریق دوربین‌های تعبیه شده برای ترافیک در شهرها جمع آوری می […]

پروژه جدید هوشمند مدیریت ترافیک در ملبورن با استفاده از داده‌های عظیم مربوط به حسگر ها و دوربین های تعبیه شده در شهر می تواند مشکلات مربوط به ترافیک را برطرف کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، روزانه هزاران داده از طریق دوربین‌های تعبیه شده برای ترافیک در شهرها جمع آوری می شود. با استفاده از یک سیستم هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری عمیق می توان از این داده‌ها به صورت هدفمند استفاده کرد.

 اخیراً استرالیا پروژه جدیدی را با استفاده از هوش مصنوعی برای به کارگیری این داده ها ارائه کرده که در نتیجه آن علاوه بر کاهش زمان سفر نوعی سیستم مدیریت ترافیک هوشمند ایجاد شده است. این پروژه با نام مسیر هوشمند طی دوره سه ساله در یک خیابان ملبورن اجرا خواهد شد. در این سیستم با کمک حسگر ها و دوربین های موجود داده‌های این شبکه عظیم دریافت شده و مورد استفاده قرار می گیرد .

محققان این پروژه معتقدند با استفاده از این سیستم هوشمند می توان اهداف گسترده ای از داده های زنده و تاریخی را برای مدیریت ترافیک جمع‌آوری کرد. سپس با کمک هوش مصنوعی و الگوریتم های یادگیری عمیق از آن همانند یک مدلسازی پیشرفته در اهداف مختلف استفاده کرد. یکی از این اهداف پیش بینی رخداد ها و اعلام هشدار های اپراتور پیش از وقوع خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال