احراز هویت در گوشی های سامسونگ با ۲.۵ میلیارد برابر امنیت بیشتر ارائه می شود

سامسونگ اعلام کرد برای افزایش امنیت در گوشی ها از راهکار جدیدی استفاده خواهد کرد که در آن از بررسی همزمان چند اثرانگشت استفاده میشود در مقایسه با روش فعلی تا ۲.۵ برابر امنیت بیشتری خواهد داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ با هدف افزایش امنیت در روش های احراز هویت روش […]

سامسونگ اعلام کرد برای افزایش امنیت در گوشی ها از راهکار جدیدی استفاده خواهد کرد که در آن از بررسی همزمان چند اثرانگشت استفاده میشود در مقایسه با روش فعلی تا ۲.۵ برابر امنیت بیشتری خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ با هدف افزایش امنیت در روش های احراز هویت روش جدیدی را در پیش گرفته است. این شرکت قصد دارد کل فضای نمایشگر اولد را به تشخیص همزمان چند اثرانگشت اختصاص دهد. کار روی این فناوری از مدت ها پیش آغاز شده است. مدیر عامل سامسونگ در مصاحبه ای اعلام کرد احتمالا این شرکت فناوری احراز هویت چند انگشتی روی تمام صفحه نمایشگر را تا چند سال دیگر عملیاتی خواهد کرد.

این شرکت کره ای چندی پیش از تمرکز روی ارائه فناوری احراز هویت با اثر انگشت روی نمایشگر نیل دوم اولد خبر داده بود. طبق گزارش سم موبایل، در این فناوری گوشی های هوشمند و تبلت ها بطور همزمان از چندین اثرانگشت روی صفحه نمایشگر برای امنیت بیشتر استفاده خواهند کرد.

طبق اعلام سامسونگ در این روش با استفاده از سه اثر انگشت در احراز هویت بیومتریک امنیت دستگاه تا ۲.۵ میلیارد برابر افزایش می یابد. همچنین فناوری مورد نظر روی کل صفحه نمایش اجرا میشود و دیگر نیاز نیست کاربران انگشت خود را روی نقطه مناسب قرار دهند. بدین ترتیب به لطف نمایشگر OLED 2.0 کل صفحه به عنوان اسکنر اثر انگشت کار کرده و استفاده از چندین اثرانگشت بطور همزمان برای احراز هویت امکان پذیر میشود.

هنوز مشخص نیست سامسونگ ازاین فناوری چه زمانی روی دستگاه‌های خود استفاده خواهد کرد. با این حال این شرکت اعلام کرد این فناوری آماده استفاده روی دستگاه ها است و احتمالا تا سال ۲۰۲۵ روی تمامی محصولات این شرکت اجرایی خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال