آذری جهرمی: برای تست سرعت از سایت نت‌سنج‌پلاس استفاده کنید

وزیر ارتباطات از مردم خواست تا با اندازه گیری سرعت اینترنت خود و ثبت آن در بهبود وضعیت اینترنت کشور به اپراتورها کمک کنند. وی این موضوع را امروز طی یک پست اینستاگرامی به مردم اعلام کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی مجله خبری تکنا، آذری جهرمی در پست اخیر خود در شبکه […]

وزیر ارتباطات از مردم خواست تا با اندازه گیری سرعت اینترنت خود و ثبت آن در بهبود وضعیت اینترنت کشور به اپراتورها کمک کنند. وی این موضوع را امروز طی یک پست اینستاگرامی به مردم اعلام کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی مجله خبری تکنا، آذری جهرمی در پست اخیر خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام از مردم خواست تا به سایت  NetSanjPlus.Ir رفته و در آن سرعت اینترنت خود را ثبت کنند. همچنین مردم می توانند سرعت اینترنت در مناطق مختلف را در این سایت ببینند. وزیر ارتباطات می گوید وضعیت شبکه توسط سیستم های کنترل وضعیت بررسی شده و نسبتا خوب ارزیابی شده است. اما نظر کاربران نیز در این میان مهم است و تجربه کاربران می تواند به حل سریع تر مشکل کمک کند و گاها از ارزیابی های فنی نیز باارزش تر باشد.

وی در ادامه گفت: اکنون وضعیت کشور بصورتی است که امکان سرکشی به تمامی مناطق و شهرها برای بررسی تجربه کاربران وجود ندارد. لذا از تمام مردم درخواست می شود تا به سایت معرفی شده سر زده و تست سرعت اینترنت را انجام دهند. این تست می تواند میزان کارایی اپراتورها را نیز بطور کارآمد و شفاف بررسی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال