آذری جهرمی از پایان دادن کلاهبرداری در بخش ارزش افزوده خبر داد

وزیر ارتباطات از ابلاغ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و پایان دادن به کلاهبرداری خدمات ارزش افزوده خبر داد. آذری جهرمی همچنین از تلاش های یکساله برای توقف کلاهبرداری های خدمات ارزش افزوده و فشارهای زیاد در این وزارتخانه گفت. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، در مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات برخی مسائل مهم در مورد […]

وزیر ارتباطات از ابلاغ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و پایان دادن به کلاهبرداری خدمات ارزش افزوده خبر داد. آذری جهرمی همچنین از تلاش های یکساله برای توقف کلاهبرداری های خدمات ارزش افزوده و فشارهای زیاد در این وزارتخانه گفت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، در مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات برخی مسائل مهم در مورد ارائه خدمات، ناآگاهی مشترکین، روش های عضویت و لغو کاربران و همچنین شفاف سازی های لازم در مورد ارائه و استفاده از خدمات ارزش افزوده  مشخص شده است. از این پس کلیه مبالغ ارزش افزوده به عنوان پیش پرداخت برای مشترکان تلفن های ثابت و همراه تنها از محل اعتبار این خدمات جمع آوری خواهد شد.

کلیه دارندگان پروانه تنها پس از در یافت درخواست از طرف کاربر موظف ایت شرح خدمات و مبلغ هزینه آن را در ابتدا اعلام کند. همچنین فعال سازی این خدمات حداکثر در سقف اعتبار خدمات ارزش افزوده انجام خواهد شد. در صورت پایان یافتن اعتبار نیز باید توقف خدمات بصورت پیامک به مشترک اعلام  شود و در صورت درخواست مجدد فعال سازی دوباره انجام گیرد. این مصوبه برای کلیه دارندگان پروانه از 15 اردیبهشت سال 99 قابل اجراست.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال