گالری تصاویر رسمی مربوط به تمامی مدل‌های اپل‌واچ 2 منتشر شد

اپل نسل بعدی اپل‎واچ را معرفی کرد و واقعا دستی به سر رو روی ساعت‎هوشمند خود کشیده است، و حالا شاهد این هستیم که 18 ماه بعد از ارائه‎ی نسل اول خود معرفی شده است. با آن‎که سخت‎افزار این گوشی با بهبودهایی روبرو شده است، که از بین مهم‎ترین آن‎‎ها می‎توان به ضد آب بودن […]

اپل نسل بعدی اپل‎واچ را معرفی کرد و واقعا دستی به سر رو روی ساعت‎هوشمند خود کشیده است، و حالا شاهد این هستیم که 18 ماه بعد از ارائه‎ی نسل اول خود معرفی شده است. با آن‎که سخت‎افزار این گوشی با بهبودهایی روبرو شده است، که از بین مهم‎ترین آن‎‎ها می‎توان به ضد آب بودن و در اختیار داشتن جی‎پس‎اس اشاره کرد، ظاهر این گوشی زیاد متفاوت به نظر نمی‎رسد.

این قضیه برای آن‎دسته از افرادی که امید یک اپل‎واچ با صفحه‎ی دایره‎ای شکل را داشتند ممکن است ناامیدکننده باشد، ولی به نظر می‎رسد که این شرکت به طراحی گجت خود اطمینان دارد و این اطمینان آن‎قدر است که حداقل برای یک نسل دیگر آن را حفظ کند. تیم کوک مدیرعامل این شرکت با افتخار اعلام می‎کند که گجت پوشیدنی اپل پرفروش ترین ساعت‎هوشمند موجود در بازار، و دومین ساعت محبوب حتی در زمان مقایسه با ساعت‎های معمولی است و طبق ارزیابی که توسط وب‎سایت JD Power صورت گرفته است میزان رضایت مشتریان از آن بسیار بالا است.

به هرحال، ما حداقل می‎دانیم که نسل جدید اپل‎واچ دارای تزئین‎های سطحی مختلف است و به همراه آن بندهای متنوعی ارائه شده است. البته اگر شرکتی توانایی بالایی در جذاب نشان دادن محصولات خود در تصاویر تبلیغاتی داشته باشد، آن شرکت اپل است و تصویری که از اپل‎واچ 2 ارائه شده اصلا ناامیدکننده است. تصاویر این محصول جدید اپل را می‎توانید در گالری زیر مشاهده کنید.