همکاری مسیریاب بلد و تپ سی

تاکسی اینترنتی تپ سی شروع به همکاری با مسیریاب بلد می کند. مسیریاب بلد که یک نقشه جهت راهنمایی کاربران به سمت مقصد مورد نظرشان است، در یک اقدام استراتژیک اقدام به همکاری با تاکسی اینترنتی تپ سی می کند و این همکاری به منظور تسهیل کار کاربران صورت می گیرد. به گزارش سرویس اخبار […]

تاکسی اینترنتی تپ سی شروع به همکاری با مسیریاب بلد می کند. مسیریاب بلد که یک نقشه جهت راهنمایی کاربران به سمت مقصد مورد نظرشان است، در یک اقدام استراتژیک اقدام به همکاری با تاکسی اینترنتی تپ سی می کند و این همکاری به منظور تسهیل کار کاربران صورت می گیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، «حسین حجازی» مدیر توسعه تجاری بلد، این اقدام را جهت رفاه حال کاربران ضروری دانسته و خاطرنشان می کند که از این طریق در وقت استفاده کنندگان از اپلیکیشن بلد صرفه جویی می شود. او ضمن آنکه همکاری با شرکت تپ سی را همکاری خوبی می داند اضافه می کند که اپلیکیشن بلد امکان همکاری با شرکت های دیگر مشابه را نیز داشته و از آن استقبال خواهد کرد. او دلیل همکاری با شرکت تپ سی را تمایل این شرکت به برقراری ارتباط و همچنین چراغ سبز نشان دادن این شرکت به این ارتباط می داند. لازم به ذکر است که این همکاری نوعی تهاتر بوده و طرفین بابت آن به یکدیگر پولی نپرداخته اند.

حجازی، افزودن هزینه های حمل و نقل عمومی به اپلیکیشن بلد را در آینده نزدیک میسر دانسته و عنوان می کند که با افزودن این گزینه کاربران می توانند هزینه حمل و نقل عمومی را محاسبه و با تاکسی های اینترنتی مقایسه کرده و از این طریق تصمیم بگیرند که آیا می خواهند با هزینه کم تری سفر کنند یا خیر. به طور کلی هدف راه اندازی اپلیکیشن بلد رفاه حال کاربران آن می باشد که بدین منظور پشتیبانان آن آماده ارائه بهترین خدمات به کاربران هستند. رونق حمل و نقل عمومی و صرفه جویی در زمان حمل و نقل نیز از مهم ترین اهداف این اپلیکیشن به شمار می روند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال