پیام‌رسان ایرانی «بله» رونمایی شد

دانشجویان نخبه ایرانی در اقدامی تازه، موفق به طراحی و رونمایی از اپلیکیشین «بله» به عنوان نخستین پیام‌رسان گفتگو و پرداخت ایرانی، با هدف تجربه راحتی کاربران و استفاده‌کنندگان داخلی شدند. پیام‌رسان بله این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا در لحظه و سریع، گفتگو و ارتباط برقرار کنند و همچنین امکانات مالی خوبی […]

دانشجویان نخبه ایرانی در اقدامی تازه، موفق به طراحی و رونمایی از اپلیکیشین «بله» به عنوان نخستین پیام‌رسان گفتگو و پرداخت ایرانی، با هدف تجربه راحتی کاربران و استفاده‌کنندگان داخلی شدند.

پیام‌رسان بله این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا در لحظه و سریع، گفتگو و ارتباط برقرار کنند و همچنین امکانات مالی خوبی در اختیار آنها می‌گذارد.

کاربران ایرانی می‌توانند امکاناتی مانند ارسال پیام، ارسال و دریافت پر سرعت عکس، فیلم و فایل تشکیل گروه یا کانال، جستجوی افراد براساس نام و نمایش آخرین حضور مخاطبین و امکانات مشابه دیگر را در اختیار داشته باشند.

از دیگر امکانات این پیام‌رسان می‌توان به خرید شارژ و پرداخت قبوض زیرنظر بانک مرکزی اشاره کرد. در عمل، وجه برتری این پیام‌رسان ایرانی قابلیت انجام امور بانکی است که تا به حال در اختیار کاربران ایرانی قرار نداشته و حتی پیام‌رسان‌های خارجی (در دسترس ایرانی‌ها) نیز مجهز به این توانایی نبوده‌اند.

با استفاده از این پیام رسان، کاربران می‌توانند به راحتی در یک فضای واحد همه نیازهای خود را رفع کنند.

اگر مایل به استفاده از این اپلیکیشن باشید می‌توانید به راحتی و در سه نسخه اندروید، ios  و وب، پیام‌رسان «بله» را از این لینک https://bale.ai/دانلود و نصب کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال