مشتریان بانک ها برای تمدید تاریخ کارت بانکی باید به شعب مراجعه کنند

با لغو قانون تمدید خودکار اعتبار کارتهای بانکی از این پس کلیه مشتریان بانک‌ها باید برای تمدید به شعب به صورت حضوری مراجعه کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بخشنامه ابلاغی جدید بانک ها توسط بانک مرکزی نشان می دهد از این پس قانون تمدید خودکار تاریخ انقضای کارت های بانکی لغو […]

با لغو قانون تمدید خودکار اعتبار کارتهای بانکی از این پس کلیه مشتریان بانک‌ها باید برای تمدید به شعب به صورت حضوری مراجعه کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بخشنامه ابلاغی جدید بانک ها توسط بانک مرکزی نشان می دهد از این پس قانون تمدید خودکار تاریخ انقضای کارت های بانکی لغو شده و کلیه مشتریان باید به صورت حضوری به شعب مراجعه کنند تا بتوانند کارت خود را تمدید کنند. تاکنون تمامی بانک های دولتی و خصوصی بدون نیاز به حضور مشتری اقدام به تمدید تاریخ انقضای کارت های آن ها کرده بودند. اما بخشنامه جدید بانک مرکزی نشان می دهد کلیه بانک های دولتی و خصوصی موظف هستند تا پایان خرداد تمدید اتوماتیک تاریخ انقضای کارت های بانکی را پایان دهند و سپس تنها از طریق مراجعه حضوری اقدام کنند.

در این بخشنامه به همه بانک ها اعلام شده است با توجه به عبور کشور از شرایط بحرانی و با نظر به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا اقدامات مبتنی بر تمدید خودکار کارت های بانکی مقتضی تا مرداد ۱۴۰۱ انجام پذیرد. البته این اقدام بانک مرکزی باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شده است. زیرا برخی کارشناسان پیشتر این اقدام را از جمله اقدامات مثبت بانک مرکزی دانسته بودند که طی آن مراجعه به شعب بانک ها کاهش پیدا کرده بود. با توجه به اینکه تمدید خودکار تاکنون مشکلی در سیستم بانکداری ایجاد نکرده است اقدام دوباره برای مراجعه حضوری و بازگرداندن مشتریان به بانک ها کمی غیر منتظره بنظر می رسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال