اولین دموی Bard همراه با خطای علمی بود

 اولین دموی هوش مصنوعی گوگل که در مورد تلسکوپ فضایی جیمز وب بود با خطای علمی همراه شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل هفته گذشته از چت بات جدید خود به نام بارد رونمایی کرد. این هوش مصنوعی به عنوان رقیب ChatGPT معرفی شد و طی روزهای بعد نیز بطور عمومی […]

 اولین دموی هوش مصنوعی گوگل که در مورد تلسکوپ فضایی جیمز وب بود با خطای علمی همراه شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل هفته گذشته از چت بات جدید خود به نام بارد رونمایی کرد. این هوش مصنوعی به عنوان رقیب ChatGPT معرفی شد و طی روزهای بعد نیز بطور عمومی در دسترس قرار گرفت. اما به نظر می رسد این چت بات در اولین دموی به نمایش درآمده نتوانست خوب ظاهر شود و مرتکب اشتباه در سوال پرسیده شد.

هنوز جزئیات بارد به طور کامل منتشر نشده است اما اسکرین شات های مربوط به سوال علمی پرسیده شده از آن منتشر شد. در این تصاویر از بارد پرسیده شد کدام یک از اکتشافات جیمز وب را می توان به کودک ۹ ساله توضیح داد.

در بین پاسخ داده شده آمده است جیمز وب اولین تصاویر سیاره ای خارج از منظومه‌ی شمسی را ثبت کرده است. این پاسخ با انتقاد ستاره شناسان در توییتر همراه شد. آنها نسبت به جواب نادرست بارد انتقاد کردند. ستاره شناسان می گویند اولین سیاره فراخورشیدی در سال ۲۰۰۴ کشف شد و اطلاعات آن نیز در وبسایت ناسا قابل مشاهده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال