قابلیت های جدید بارد؛ خواندن پاسخ ها با صدای بلند و درک تصاویر

گوگل بارد اخیرا به قابلیت های جدیدی مجهز شده که نشان دهنده تلاش گوگل برای توسعه این چت بات است. اکنون بارد علاوه بر درک زبان فارسی، می تواند پاسخ ها را با صدای بلند بخواند و تصاویر را نیز درک مند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اعلام گوگل در بیانیه […]

گوگل بارد اخیرا به قابلیت های جدیدی مجهز شده که نشان دهنده تلاش گوگل برای توسعه این چت بات است. اکنون بارد علاوه بر درک زبان فارسی، می تواند پاسخ ها را با صدای بلند بخواند و تصاویر را نیز درک مند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اعلام گوگل در بیانیه های مطبوعاتی، قابلیت های جدیدی به چت بات هوش مصنوعی این شرکت اضافه شده است. بارد اکنون می تواند به درخواست های دارای عکس نیز پاسخ دهد که یک ویژگی مهم محسوب میشود. کلیه کاربران در اقصی نقاط جهان از جمله اتحادیه اروپا امکان استفاده از بارد را خواهند داشت.

گوگل می گوید خواندن پاسخ ها توسط بارد به کاربران در دانستن تلفظ صحیح کلمات کمک می کند. کاربران پس از دریافت پاسخ با کلیک روی آیکون صدا می توانند از این قابلیت استفاده کنند. طبق اعلام گوگل این چت بات اکنون به چهل زبان دنیا تسلط دارد که یکی از آنها زبان فارسی است.

ورج در این مورد می نویسد: گوگل پیش از این و در زمان رونمایی از بارد در مورد پشتیبانی از ورودی عکس اطلاع رسانی کر ه بود. به‌عنوان مثال آنها تصویر مربوط به دو سگ را به این چت بات داده و از آن خواسته بودند برای آنها کپشن مناسب بنویسد. در خارخاضر این قابلیت تنها به کاربران انگلیسی زبان ارائه میشود و به زودی به زبان های دیگر نیز اضافه خواهد شد.