اطلاعات جدیدی از Battlefield 5 منتشر شد: بازگشت به جنگ جهانی اول!

طبق جدیدترین شایعاتی که به تازگی منتشر شده، به نظر می‌رسد که باز هم سازندگان قصد دارند در رابطه با جنگ جهانی اول، یک بازی بزرگ را خلق کنند و این‌بار قرار است از Battlefield 5 استفاده شود. همراه با این اطلاعات، در رابطه با زمان عرضه‌ی بازی نیز اخباری منتشر شده که در ادامه به […]

طبق جدیدترین شایعاتی که به تازگی منتشر شده، به نظر می‌رسد که باز هم سازندگان قصد دارند در رابطه با جنگ جهانی اول، یک بازی بزرگ را خلق کنند و این‌بار قرار است از Battlefield 5 استفاده شود. همراه با این اطلاعات، در رابطه با زمان عرضه‌ی بازی نیز اخباری منتشر شده که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت.

اطلاعاتی که در این لحظه تنها به عنوان یک شایعه تلقی می‌شوند، توسط یکی از خرده‌فروشان بازی‌های رایانه‌ای آلمانی به نام WOG در اختیار کاربران قرار گرفته و بازی Battlefield 5 نیز در لیست پیش‌فروش این سایت دیده می‌شود. اینطور که این سایت مشخص کرده، این بازی قرار است در تازیخ 26 اکتبر (4 آبان) عرضه گردد. البته باید اشاره کنیم که شعبه‌ی آلمان از شرکت EA در صفحه‌ی تویئتر خود یک پست با محتوای آلمانی “Mehrspieler Taktik Shooter im 1. Weltkrieg” قرار داده که اگر بخواهیم آن را به زبان فارسی برگردانیم، به شوتری اول شخص و چند نفره با مضمون دوران جنگ جهانی اول خواهیم رسید. در این صفحه نیز تاریخ عرضه‌ی این بازی، 4 آبان اعلام شده است. همراه با این اطلاعات، اعلام شده که این بازی قرار است برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و همچنین PC عرضه گردد.

ما می‌دانیم که DICE در حال توسعه و تولید سبکی جدید از عنوان Battlefield است، اما همزمان با عرضه شدن Battlefield: Hardline، تصور اینکه سازندگان بخواهند باز هم عنوانی را با مضمون جنگ جهانی اول را تولید کنند، کمی سخت به نظر می‌رسد. همچنین انتشار اخباری این‌چنینی می‌تواند کمی باور کردن را برای ما سخت کند. به هر حال تصور نمی‌کنم که بتوانیم زودتر از زمانی در نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای E3 2016، اطلاعاتی در مورد این بازی را بشنویم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال