تبلیغات

خرید مواد شوینده لباس راحت‌تر و ارزان‌تر شد!

با وجود دستگاه‌هایی مثل ماشین لباسشویی، بسیاری از کارهای روزانه ما نسبت‌ به گذشته سبک‌تر شده است. دیگر لازم نیست مثل پدرها و مادرهایمان انبوهی از لباس را در تشت جمع کنیم و زمان زیادی را برای شستن رخت‌های چرک صرف کنیم. حقیقتا حتی تصور این کار هم باعث خستگی ذهن می‌شود، چه برسد به […]

با وجود دستگاه‌هایی مثل ماشین لباسشویی، بسیاری از کارهای روزانه ما نسبت‌ به گذشته سبک‌تر شده است. دیگر لازم نیست مثل پدرها و مادرهایمان انبوهی از لباس را در تشت جمع کنیم و زمان زیادی را برای شستن رخت‌های چرک صرف کنیم.

حقیقتا حتی تصور این کار هم باعث خستگی ذهن می‌شود، چه برسد به این که واقعا بخواهیم این کار را انجام دهیم! با وجود این که این کار نسبت ‌به قدیم آسان‌تر شده، ولی هنوز یک کار سخت باقی مانده است؛ آن هم انتخاب یک ماده شوینده مناسب برای لباس‌هاست. آن‌قدر تنوع این محصولات زیاد شده است که آدم را به سرگیجه می‌اندازد.

ما در این مطلب قصد داریم شما را با چند شوینده اصلی آشنا کنیم و درباره هر یک، چند نکته کاربردی بگوییم. حتما با ادامه این مطلب همراه باشید؛ چراکه در انتهای این مقاله یک سورپرایز برای شما خواهیم داشت.

مایع لباسشویی

اگر جزو افرادی هستید که به هر دلیلی می‌خواهند از آب سرد برای شستشوی لباس‌هایشان استفاده کنند، مایع لباسشویی می‌تواند به شما کمک کند. این ماده شوینده همچنین می‌تواند برای لباس‌هایی که دچار لکه‌های روغنی و چربی شده‌اند، به‌خوبی عمل کند.

1 نکته مهم هنگام استفاده از مایع لباسشویی

  • هنگام استفاده از این ماده شوینده حتما حواستان به حجم استفاده باشد. مصرف بیش از حد مواد شوینده باعث تجمع آن‌ها در ماشین لباسشویی می‌شود که در نهایت می‌تواند باعث ایجاد بوی ناخوشایند شود. معمولا درپوش مایع‌های لباسشویی دارای خطوطی‌ست که می توانید از آن‌ها برای اندازه‌گیری استفاده کنید. میتوانید برای مشاهده قیمت مایع ظرفشویی از سایت اسنپ مارکت دیدن کنید.

خرید مایع ظرفشوییپودر لباسشویی

شما به‌جای مایع لباسشویی می‌توانید از پودر لباسشویی هم استفاده کنید. شوینده‌های پودری می‌توانند یک انتخاب مناسب برای لباس‌های خیلی کثیف مثل لباس کار و لباس ورزشی باشند. اگر طرفدار محیط زیست هستید، باید بدانید که بسته‌بندی پودرهای لباسشویی نسبت ‌به مایع لباسشویی معمولا سازگاری بیشتری با محیط زیست دارند. برای چک کردن و خرید انواع پودر لباسشویی مرغوب از اسنپ مارکت کلیک کنید.

2 نکته مهم هنگام استفاده از پودر لباسشویی

  • هنگام نگهداری از پودر لباسشویی، حتما حواستان باشد که باید آن را خشک نگه دارید.
  • برای استفاده از پودر لباسشویی بهتر است از آب گرم یا آب داغ استفاده کنید. فقط در صورتی می‌توانید از آب خیلی سرد استفاده کنید که پودر لباسشویی شما برای همین کار ساخته شده باشد. اگر پودر شما از این ویژگی بهره نمی‌برد و شما همچنان می‌خواهید لباس را با آب سرد بشویید، پیشنهاد می‌شود قبل از اضافه‌کردن پودر به ماشین لباسشویی، آن را کمی در آب گرم حل کنید.

نرم کننده لباس

همان‌طور که از نام این شوینده پیداست، یک نرم‌کننده لباس قرار است الیاف پارچه لباس شما را نرم کند. موادی که در یک نرم‌کننده وجود دارد، روی الیاف لباس شما می‌نشیند و باعث می‌شود چین‌وچروک کمتری ایجاد شود و بوی خوبی بگیرد.

این ویژگی‌های جذاب این محصول، ممکن است شما را وسوسه کند که از آن برای همه الیاف‌ها استفاده کنید؛ اما این اصلا ایده خوبی نیست. حتما قبل از استفاده از نرم‌کننده برچسب روی آن را بخوانید تا متوجه شوید برای چه مواردی می‌توانید از آن استفاده کنید.

سفید کننده لباس

یکی دیگر از شوینده‌هایی که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، سفید کننده لباس است. اگر از آن دسته آدم‌هایی هستید که عاشق لباس سفید هستند، احتمالا داشتن یک سفیدکننده لباس برای شما ضروری‌ست؛ چراکه تمیز نگه‌داشتن یک لباس سفید حقیقتا کار طاقت‌فرسایی‌ست.

با این حال گمان نکنید که استفاده از این ماده شوینده همیشه کار درستی‌ست. شما قبل از هر چیز باید برچسب لباس خود را چک کنید. این که لباس شما سفید است دلیل نمی‌شود استفاده از سفیدکننده برای آن منعی نداشته باشد. با خواندن برچسب می‌توانید به نکات مهمی دست پیدا کنید.

دنبال یک شوینده خوب برای لباس هستید؟ به اسنپ مارکت بیایید

این‌روزها بیشتر از هر زمان دیگری شاهد این هستیم که کارها آسان‌تر از گذشته انجام می‌شوند. لباس‌های شما را ماشین لباسشویی می‌شوید؛ ظرف‌هایتان را ماشین ظرفشویی تمیز می‌کند و حتی کار به جایی رسیده است که خریدهایتان را هم دیگران برای شما انجام می‌دهند.

اسنپ مارکت یک فروشگاه اینترنتی‌ست که می‌توانید اقلام سوپرمارکتی خود را از آن بخرید. اسنپ مارکت آن را بسته‌بندی می‌کند؛ به پیک تحویل می‌دهد و در منزل به دست شما می‌رساند. تنها کاری که شما انجام می‌دهید این است که در سایت یا اپلیکیشن اسنپ مارکت یک چرخ کوتاه می‌زنید و اقلام مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید. همین! خرید شما انجام می‌شود.

یکی از اقلامی که می‌توانید از این فروشگاه اینترنتی تهیه کنید، مواد شوینده برای شستشوی لباس‌هاست. دیگر لازم نیست انبوهی از مواد شوینده را که ممکن است وزن کمی هم نداشته باشند، با خود حمل کنید. با خرید از اسنپ مارکت حتی یک گرم هم مجبور نیستید بلند کنید. همه وسایل جلوی خانه به شما تحویل داده می‌شوند.

انواع مواد شوینده برای لباس با تخفیف‌های متنوع در اسنپ مارکت

قصد دارید کدام ماده شوینده را بخرید؟ مایع نرم‌کننده؟ پودر لباسشویی یا شاید هم سفیدکننده؟ اسنپ مارکت سعی می‌کند بهترین برندها را کنار هم جمع کند و در مجموعه خود به فروش برساند. برخی از کالاهایی را که می‌توانید در این فروشگاه پیدا کنید، در ادامه می‌بیند:

  • پودر ماشین لباسشویی سافتلن طلایی
  • پودر ماشین لباسشویی ۵ آنزیم سپید
  • پودر ماشین لباسشویی باغ پنهان تست
  • پودر ماشین لباسشویی لاندری اکتیو
  • پودر ماشین لباسشویی رنگین تاژ
  • پودر دستی پلاس ان پی تاژ
  • پودر ماشین لباسشویی شکوفه بهاری تاژ
  • پودر دستی پلاس ان پی تاژ
  • مایع سفیدکننده گلرنگ
  • مایع سفیدکننده لباس هایپراستار
  • مایع لباسشویی لباس سفید و روشن تست
  • مایع لباسشویی لباس رنگی تست
  • مایع لباسشویی مشکین‌شوی آلوکس
  • مایع لباسشویی پریمیوم پرسیل
  • مایع لباسشویی سبز میامی
  • مایع لباسشویی General Plus پامو
  • مایع لباسشویی لاوندر Deep Clean پرسیل
  • مایع لباسشویی رویا
  • مایع نرم‌کننده سافتلن
  • مایع نرم‌کننده حوله و لباس Paradise نویتکس
  • نرم‌کننده لباس و حوله آرامش تست
  • مایع نرم‌کننده لباس طلایی نویتکس

 از طرف دیگر رسالت اسنپ مارکت فقط به خرید آسان محدود نمی‌شود؛ بلکه سعی دارد در این شرایط اقتصادی کمی به فکر هزینه‌های شما هم باشد. برای همین طرح‌های تخفیفی متنوعی را فراهم کرده است. این تخفیف‌ها باعث می‌شود شما بتوانید این کالاها را با قیمت کمتر تهیه کنید.

درواقع این همان سورپرایزی بود که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم. اگر فکر می‌کنید این سورپرایز کوچکی‌ست، سخت در اشتباهید؛ چراکه تخفیف‌ها در اسنپ مارکت بسیار متنوع است. تخفیف‌های روزانه، هفتگی و ماهانه فقط بخشی از این طرح‌ها هستند.

تازه هنوز یک سورپرایز کوچک دیگر هم باقی مانده است؛ شاید بد نباشد بدانید که در اولین خریدتان، هزینه ارسال کالاها کاملا رایگان است. با اسنپ مارکت هم تخفیف بگیرید و هم خرید آسان را تجربه کنید. دیگر چه چیزی بهتر از این؟