Bellperre اولین گوشی لوکس با قابلیت ساخت سفارشی خود را عرضه کرد

Bellperre اولین گوشی لوکس با قابلیت شخصی و سفارشی سازی خود را عرضه کرد. ما همه Apple iPhone و HTC One طلایی را دیده ایم که برای کسانی ساخته شده اند که می خواهند ولخرجی کنند. اما برای بعضی ها که می خواهند خاص باشند این هم کافی نیست. Bellperre می خواهد پا را فراتر بگذارد […]

Bellperre اولین گوشی لوکس با قابلیت شخصی و سفارشی سازی خود را عرضه کرد.

ما همه Apple iPhone و HTC One طلایی را دیده ایم که برای کسانی ساخته شده اند که می خواهند ولخرجی کنند. اما برای بعضی ها که می خواهند خاص باشند این هم کافی نیست.

Bellperre می خواهد پا را فراتر بگذارد و به شما امکان بدهد که نه تنها گوشی هایی از طلای خالص، تزیین شده با الماس و یا با روکشی از پوست مار پیتون بخرید، بلکه بتوانید انواع مختلفی از مواد گران قیمت را برای گوشی جدید خود سفارش دهید.

سفارشی ساز (همان Configurator) به شما این امکان را می دهد که قاب و صفحه ی پشت گوشی را از مواد گران قیمت و یا چرم انتخاب کنید. شما حتی می توانید حکاکی و یا متفاوت بودن رنگ دکمه ها را هم داشته باشید. همه ی این سفارش ها توسط Bellperre به صورت دست ساز انجام خواهد شد تا مطمئن شوید که از دیگران متمایز خواهید بود.

بدیهی است گوشی های S60-based از لحاظ فناوری پیشرفته نیستند، چون بیشتر بخاطر ظاهرشان طراحی شده اند. اما Bellperre قول گوشی های با سیستم اندروید را در آینده ی نزدیک داده است.

اگر می خواهید بدانید هر کدام از این گوشی ها چقدر برای شما آب می خورد، سایت Bellperre برآوردی از تخمین قیمت برای شما می فرستد که تعبیر ش این می شود که: “اگر مجبورید بپرسید، استطاعت پرداختش را ندارید” !

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال