شبکه اجتماعی BeReal با بیش از ۱۰ میلیون کاربر فعال؛ رقیب آینده اینستاگرام

شبکه اجتماعی BeReal که زمان زیادی از تاسیس آن نمی‌گذرد اکنون بیش از ۱۰ میلیون کاربر فعال دارد. این در حالیست که تعداد کاربران این پلتفرم سال گذشته تنها ۱۰ هزار نفر بود. این رشد چشمگیر قابل توجه است و می تواند این شبکه اجتماعی را به رقیبی برای اینستاگرام تبدیل کند. به گزارش سرویس […]

شبکه اجتماعی BeReal که زمان زیادی از تاسیس آن نمی‌گذرد اکنون بیش از ۱۰ میلیون کاربر فعال دارد. این در حالیست که تعداد کاربران این پلتفرم سال گذشته تنها ۱۰ هزار نفر بود. این رشد چشمگیر قابل توجه است و می تواند این شبکه اجتماعی را به رقیبی برای اینستاگرام تبدیل کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت BeReal اخیرا گزارشی از فعالیت های خود منتشر کرد که از رشد چشمگیر این پلتفرم حکایت دارد. این شرکت که حدود ۳۰ کارمند دارد طبق برنامه ریزی های خود قصد دارد تعداد کاربران خود را به عدد ۱۰۰ میلیون برساند.

طبق گفته وبسایت BeReal تعداد کاربران این شبکه اجتماعی در ماه ژوئیه حدود ۷.۹ میلیون نفر بود. در حالی که تعداد کاربران تا پایان ژانویه تنها دو میلیون نفر گزارش شد. با توجه به این افزایش کاربران رشد این پلتفرم ۲۹۵ درصد بوده است. این برنامه در اپ استور در آمریکا طرفداران بسیاری دارد. بطوریکه تعداد طرفداران آن از تیک تاک نیز بیشتر است. این شبکه اجتماعی حتی موفق به جذب کاربران اینستاگرام نیز شد.

بنظر می‌رسد اینستاگرام نیز این پلتفرم را به عنوان رقیبی برای خود شناخته و سعی دارد ویژگیهای بیشتری را به برنامه خود اضافه کند. این شبکه اجتماعی اکنون روی یکی از ویژگی های BeReal به نام نیز کار میکند تا آن را به اینستاگرام اضافه کند. این ویژگی بطور تصادفی در طول روز از کاربر میخواد تا یک تصویر بدون روتوش در عرض ۲ دقیقه از خود به اشتراک بگذارد. در حالی که این ویژگی از مهمترین ویژگی محسوب میشود اکنون در حال اضافه شدن به اینستاگرام است و توسعه نمونه اولیه آن نیز تائید شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال